Ipad 1 og VGA
Fra : Claus

Dato : 28-04-11 13:52

Hej gruppe

Jeg vil gerne kunne se mine film der ligger i Itunes på Ipad'en på et
TV. Kan det lade sig gøre?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-04-11 13:59

Claus <claus.kastenskov@gmail.com> wrote:

> Hej gruppe
>
> Jeg vil gerne kunne se mine film der ligger i Itunes på Ipad'en på et
> TV. Kan det lade sig gøre?

<http://store.apple.com/us/product/MC953#overview>

/thomas

Fra : Claus

Dato : 28-04-11 14:27

Den 28-04-2011 14:58, Thomas von Hassel skrev:

> <http://store.apple.com/us/product/MC953#overview>
>

> /thomas
Tak for linket, jeg har dog læst på nettet at film købt gennem Itunes
ikke kan afvikles herigennem, og spørger nu om det gælder alle film i
Itunes. (Altså også egne film der er lavet til M4V eller MP4 i handbrake)

Claus

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-04-11 14:37

> [...]

> ikke kan afvikles herigennem, og spørger nu om det gælder alle film i
> Itunes. (Altså også egne film der er lavet til M4V eller MP4 i handbrake)

Jeg kan ikke se hvorfor det _ikke_ skulle virke ...

/thomas