Jeg må juble og juble!
Fra : Lyrik

Dato : 25-04-11 17:37

Apples indtjeneing slår alle rekorder! Jeg føler fanboy fryden fylde
min krop! Min tegnebog er slunken efter det sidste Mac-køb!
Men firmaguden fremfor alt! Jeg lægger alle mine surt sammensparede
skillinger, på Steve Jobs alter som et brændoffer til Jobs-guden der
tømmer amerika for arbejdspladser og giver jobbene til kineserne.

Er han ikke pragtfuld? og så hans frække-sexede udtalelse om at Blu-
ray er en sæk kartofler, eller lignende. Han er altså så inovativ! Ja
hans dummebokse har endnu ikke fingeraftrykslæser, men de er sikkert
også en sæk-måske gulerødder der gør ondt eller lignende!
Hver gang Apple tjener for meget så gør de det på bekostning af deres
kunder der får for lidt for pengene!
Men det får ikke jublen over indtjeningen til at dale i mac-gruppen.
De er som hjernevaskede jehovas Vidner der hylder Selskabet over alle
grenser.

Vil du være dum? Så køb en Mac! Det har jeg gjort! Se hvor dum jeg er
blevet!
Det er det bedste bevis. Vi hylder firmaet for at tage røven på os!

Jens

Fra : Glenn

Dato : 25-04-11 23:16

Hej Jens

Nu skal statistikken fortælle dig hvordan du er

24.04.11, Er du Mac eller pc?:
http://fpn.dk/digitalt/computer/article2410329.ece
Citat: "...
Hvis man ofte zapper forbi ”The Daily Show” med Jon Stewart og
samtidig er glad for at invitere folk hjem til privatfester, så har
man sikkert også en Mac-computer stående hjemme på skrivebordet.
Ifølge opgørelsen er Mac-brugere generelt bedre uddannede end pc-
brugere, spiser mere hummus i deres sandwiches, og foretrækker moderne
kunst frem for impressionistisk kunst.
...."

Bare rolig - det er kun toppen af Mac-fordoms-isbjerget.

-

Men, der står ikke noget om at Apple tager Apple-brugerne i røven -
eller at Apple-brugere er dumme - så det er det pure opspind!

Statistikken har talt - og den er sandheden....

Fra : tiper

Dato : 26-04-11 05:08

On 26 Apr., 01:37, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> Ja hans dummebokse har endnu ikke fingeraftrykslæser, men de er sikkert
> også en sæk-måske gulerødder der gør ondt eller lignende!

Hmmm. Fingeraftrykslæser. En smart feature der er på både min dell og
lenovo. Men som i øvrigt kun holder i ca. 6 måneder, så er det tilbage
til at taste password.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-04-11 12:26

tiper <tiper@vip.cybercity.dk> wrote:

> Hmmm. Fingeraftrykslæser. En smart feature der er på både min dell og
> lenovo. Men som i øvrigt kun holder i ca. 6 måneder, så er det tilbage
> til at taste password.

Der hvor jeg var før (mac forhandler) solgte vi også fra tid til anden
pc bærbare ... som regel lenovo inkl. fingeraftrykslæser. Jeg tror vi
havde _to_ kunder som rent faktisk brugte den. Resten havde som regel
ikke engang _password_ på deres konto.

Og de fingeraftrykslæsere de sætter i de maskiner er ikke enda så sikre
at de ikke kan snydes med tape og en kopimaskine ...

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-04-11 12:30

> [...]
>
> Og de fingeraftrykslæsere de sætter i de maskiner er ikke enda så sikre
> at de ikke kan snydes med tape og en kopimaskine ...

Fik trykket send for hurtigt:

Fingeraftrykslæser er det vi kalder en "checkmark" feature ... dvs.
noget som er fint til at fylde en lang bulletpoint liste ud på marketing
marterialer og på papkassen ... ikke noget som flertallet af brugerne
rent faktisk bruger til noget fornuftigt.

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 26-04-11 16:08

> [...]
> marterialer og på papkassen ... ikke noget som flertallet af brugerne
> rent faktisk bruger til noget fornuftigt.

Hvis det kan bruges til at låse Windows op med, er det ellers
interessant for mig. Men min maskine har ikke :(

Fra : Lyrik

Dato : 26-04-11 09:17

On 26 Apr., 17:07, nospam0002+20110...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20110426) wrote:

> Hvis det kan bruges til at låse Windows op med, er det ellers
> interessant for mig.  Men min maskine har ikke :(
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Min HP har det og det er en stor fryd at have. Et fingerswipe, og man
er logget ind. Ikke nok med det. Når jeg skriver et af de utallige
passwords som de forskellige sites kræver, så dukker en lille
fingeraftryks-applet op og tilbyder login!
Næste gang man kommer til sitet er det bare at swipe fingeren-og
voila! man er logget ind.

Jeg har haft maskinen i over 2 år og fingeraftrykslæseen fungerer
perfekt. Som alternativ kan man altid sideløbende logge ind med
password.

MvH
Jens

Fra : Snorre Berg

Dato : 26-04-11 20:11

Den 26.04.11 17.17, skrev Lyrik:

> [...]
>
> Jeg har haft maskinen i over 2 år og fingeraftrykslæseen fungerer
> perfekt. Som alternativ kan man altid sideløbende logge ind med

Når når maskinen ber deg se inn i det innebyggede webkamera for deretter
å si noe slikt som «Welcome mister Yamamoto», da begynner det å bli
schwung på sakene.