Hvem kender.....
Fra : Tina Andersen

Dato : 10-08-01 20:11

mon kunstneren bag dette musikstykke/sang, der er at finde på dette link:

http://www.g00r00.net/fuckher.swf

Den er ikke helt stueren, så har du sarte nerver, skal du nok ikke kigge

Jeg er helt syg med melodien og sangerens stemme.

Håber, der er nogle der kan hjælpe mig på vej.

Tina

Fra : Zeus

Dato : 10-08-01 21:49

"Tina Andersen" <pwr2me_dk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:3b743259$0$277$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> mon kunstneren bag dette musikstykke/sang, der er at finde på dette link:
>
> http://www.g00r00.net/fuckher.swf

Tja, har du set filmen "High Fidelity"?
Den ene af de to engle (den med skægget) ligner meget Jack Black (Ham der synger det gamle Marvin Gaye nummer Let's Get It On til sidst i filmen...)
Og stemmen kunne også godt lyde som ham...

- Zeus.
Icy Que: 10262616

Fra : Zeus

Dato : 10-08-01 22:03

"Zeus" <zeus@trustme.dk> skrev i en meddelelse news:3b744970$0$254$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> filmen...)
> Og stemmen kunne også godt lyde som ham...

Og jeg tror sq jeg har ret prøv at kigge lidt på dette link:
http://www.geocities.com/Hollywood/Guild/4811/

- Zeus.
Icy Que: 10262616

Fra : Tina Andersen

Dato : 10-08-01 22:06

> [...]
"Tina Andersen" <pwr2me_dk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> mon kunstneren bag dette musikstykke/sang, der er at finde på dette link:

Nej, ikke endnu.

>Den ene af de to engle (den med skægget) ligner meget Jack Black (Ham der
synger det gamle >Marvin Gaye nummer Let's Get It On til sidst i filmen...)
>Og stemmen kunne også godt lyde som ham...

Ok, jeg vil prøve at tjekke det.

Men jeg håber stadig, der er nogle derude, der kan identificere det helt
præcist

Tina

Fra : Zeus

Dato : 10-08-01 22:25

"Tina Andersen" <pwr2me_dk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:3b744d3f$0$310$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Men jeg håber stadig, der er nogle derude, der kan identificere det helt
> præcist

Okay!

Her er et uddrag der præciserer det:

-----
Album to be released September 25, 2001!
Tenacious D will release their debut, self-titled album on September 25th. The comic, mock arena rock duo of Kyle Gass and actor Jack Black (High Fidelity) have toured and starred in an HBO program, but the Dust Brothers-produced Tenacious D will be their first recording.
Although the pair perform live with just their acoustic guitars, for their album, they enlisted Foo Fighters frontman Dave Grohl, Phish keyboardist Page McConnell, Vandals guitarist Warren Fitzgerald and Redd Kross bassist Steve McDonald to make guest appearances.

The album will feature some new material in addition to a number of Tenacious D crowd favorites including "Fuck Her Gently" and the tribute to the greatest song in the world, "Tribute." "Playing live has always been special to Kyle and I," Black said. "Now the fans can enjoy us in the privacy of their very own CD player."

Tenacious D plan to hit the road for a tour this fall.
-----

Læs mere her:
http://www.sidehatch.com/

- Zeus.
Icy Que: 10262616

Fra : Tina Andersen

Dato : 10-08-01 22:32

"Tina Andersen" <pwr2me_dk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Okay!

>Her er et uddrag der præciserer det:

1000 tak for hjælpen

Først til september albummet kommer. Well, så har jeg da for en gang skyld
et fødselsdagsønske at kaste efter folk *sg*

Tina