Godfather DVD - priser
Fra : Lars Svoldgaard

Dato : 10-08-01 19:49

Har kigget lidt på priserne på Godfather trilogien på DVD, og fundet
at der er lidt forskel på de forskellige regioner:

R1: 75 USD = 624.28 DKK
R2 UK: 47.99 UKP = 569.17 DKK
R2 DK: 536 DKK
R4: 132 AUD = 564.78 DKK (inklusiv fragt)

Så vidt jeg kan se er det de samme extras der er på alle regioner, så
hvad er grunden til at den danske udgave er så billig? Kommer den ikke
i en flot Godfather cover ligesom de andre regioner eller hvad? som
tommelfingerregel undgår jeg danske udgivelser, men hvis den er
billigere her i landet og den er magen til de andre regioner, så er
der vel ingen grund til ikke at købe den i Danmark?

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 11-08-01 11:57

"Lars Svoldgaard" <larss@ingenioer.dk> skrev i en meddelelse
> Har kigget lidt på priserne på Godfather trilogien på DVD, og fundet
> at der er lidt forskel på de forskellige regioner:
> R2 DK: 536 DKK

Hvor har du set den til den pris, hvis jeg må spørge?

Joakim