Bus til Macworld
Fra : Anders

Dato : 10-08-01 19:18

Hej i gruppen.

Plejer der at blive arrangeret noget i forbindelse med MacWorld i Paris.
--
Hjælp. Jeg mangler en bolig i københavn, 4 værelser og altan ud mod havnen.
Anders Jakobsen == Jobs needs a rank

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 10-08-01 22:03

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> Hej i gruppen.
>
> Plejer der at blive arrangeret noget i forbindelse med MacWorld i Paris.

Jeg ved at OfficeLine har arrangeret en tur, men det er lidt sent at
tilmelde sig nu. Deres tur ville koster ca. 3300 kr. + moms.

Jeg har selv meldt mig til og leder også med lys og lygte efter en
billigt måde at komme derned på.

Det billigste er en bustur på 5 dage, hvor man har 3 dage i Paris. Den
billigste tur koster 898 kr. og det må jo siges at være billigt, når det
er med overnatning. Hvis man selv kører derned i bil, vil udgifterne til
transport alene være en del over 2000 kr.

Jeg forhørte mig hos DSB, men uden at undersøge det nærmere meddelte de,
at prisen for en togbillet t/r ville ligge mellem 2200 og 3000 kr.

Hvis man vil flyve, koster det 1500 kr., hvis man er maks. 25 år. Ellers
er prisen 2050 kr. Dertil skal lægges skatter og afgifter.

Et alternativ er at flyve til Bruxelles - 898 kr. - og så tage toget til
Paris - 400 kr. = 1300 kr (altsammen t/r).

Hvis der er nogen der kender andre alternativer, så er jeg meget
interesseret. Jeg ville personligt helst have en billig tur, hvor man
skal have så få dage fri som muligt.

--
René