Gipsplader + Rockwool
Fra : lp

Dato : 10-08-01 18:29

Hvor køber jeg 80 gipsplader (120*240) eller (110*240) billigst.

Jeg har prøvet flere forskellige trælaster uden at jeg har kunne komme ned
på den pris Silvan havde på tilbud
for et stykke tid siden 10 plader 450 kr(110*240).

Jeg skal der udover bruge 106 pakke rockwool 100 mm jeg har ikke kunne finde
det billiger end 129 kr pr pakke

Priser jeg har nævnt er inkl. moms.

Jeg bor i nordsjælland

Hilsen

Lars

Fra : Johan Myhre Andersen

Dato : 10-08-01 19:22

lp wrote:

> Jeg skal der udover bruge 106 pakke rockwool 100 mm jeg har ikke kunne finde
> det billiger end 129 kr pr pakke

Hvor mange m2 er der i en pakke?

--Johan

Fra : Hauge

Dato : 10-08-01 19:31

Hejsa

"Johan Myhre Andersen" <jma@cpk.auc.dk> wrote in message
> Hvor mange m2 er der i en pakke?

Ved 100mm er det 3.24 kvm.

Mvh Hauge

Fra : Jens Petersen

Dato : 10-08-01 19:31

On Fri, 10 Aug 2001 19:28:35 +0200, "lp" <lars_emil@hotmail.dk> wrote:

> [...]
>for et stykke tid siden 10 plader 450 kr(110*240).
>
>Jeg skal der udover bruge 106 pakke rockwool 100 mm jeg har ikke kunne finde

Prøv www.vaerebro.dk

I deres 2001 katalog står Rockwool til 124,95 ved 60 pakker og
gipsplader 120x240 er på tilbud til 49,95.

Da der ikke er angivet tidsbegrænsning går jeg ud fra at der er et
permanent tilbud, men tjek selv.

--
Jens

A friend: someone who likes you even after they know you.

Fra : Nick

Dato : 11-08-01 16:45

lp <lars_emil@hotmail.dk> wrote in message
> Jeg skal der udover bruge 106 pakke rockwool 100 mm jeg har ikke kunne
finde
> det billiger end 129 kr pr pakke

Bauhaus har det netop nu på tilbud til kr. 99,- for en pakke A39 bats. Det
er vel dem du skal bruge?

Hvis du skal isolere loft, har du så ikke tænkt dig at smide mere end 100
milimeter op?

/Nick

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 17-08-01 21:37

> for et stykke tid siden 10 plader 450 kr(110*240).
>
> Jeg skal der udover bruge 106 pakke rockwool 100 mm jeg har ikke kunne
finde
> det billiger end 129 kr pr pakke

Hvad med at få et tilbud fra Sverige?
http://www.beijerbygg.se/ ligger i Malmø. Der er også et firma, der hedder
Bulltofta Bygg på havnen i Malmø, men mit link til deres hjemmeside virker
ikke mere.

Mvh Maria

Fra : Poul Christensen

Dato : 18-08-01 21:37