Opera 5.0 - den er sgu ret fed !
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 10-08-01 17:07

Blev lige inspireret af J.C. Voss og hans brug af Opera - cool browser,
men den kan ikke vise flash ???!

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : J.C. Voss

Dato : 10-08-01 23:27

> Blev lige inspireret af J.C. Voss og hans brug af Opera - cool browser,
> men den kan ikke vise flash ???!

Ja, gu' er den fed. Flash-situationen bliver nok bedre når de får
overstået beta-stadiet.

--
Jonas @ 11°56° ------------------------------
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | Remember Occam's razor? |

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-08-01 01:12

Hej Jesper & Jonas

Marker alle plug-ins fra fx. Netscape Communicator og hold ALT-tasten nede,
mens du trækker dem til plug-ins mappen i Opera, så kan du rent faktisk godt
bruge ShockwaveFlash også i Opera.

Man kan også hente Shockwave Installeren fra Versiontracker. Starte Opera og
derefter starte Shockwave installern og den vil så automatisk finde og
begynde at installere Shockwave på den browser, der er kørende. - Det gælder
både for Opera og iCab.

"J.C. Voss" wrote:

> Ja, gu' er den fed. Flash-situationen bliver nok bedre når de får
> overstået beta-stadiet.

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)

Fra : J.C. Voss

Dato : 11-08-01 01:24

> Marker alle plug-ins fra fx. Netscape Communicator og hold ALT-tasten nede,
> mens du trækker dem til plug-ins mappen i Opera, så kan du rent faktisk godt
> bruge ShockwaveFlash også i Opera.

En lille rettelse:
"To use a plug-in with Opera for Mac copy it into System Folder:Internet
Plug-Ins on the computer's boot disk. The Carbon Technology Preview 1
does not support plug-ins at this time."

Men det virker fint. Tak for oplysingen Erik.

--
Jonas @ 11°56° ------------------------------
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-08-01 16:10

Hej Jonas

Rigtig! - Jeg overså i farten, at Opera bruger 'Internet Plug-Ins' mappen (-

Fra : Thomas Hansen

Dato : 11-08-01 12:44

Jeg syntes også den var fed, indtil jeg installerede den seneste version
(5.0b2). Pludselig virker Back-knappen ikke: Så snart en side er
indlæst, bliver knappen sløret, og jeg kan ikke gå tilbage til forrige
side, heller ikke ved at bruge backspace.
Er der andre, der har oplevet samme fejl, eller ved hvad man kan gøre
ved det?

M.v.h.
Thomas

Fra : J.C. Voss

Dato : 11-08-01 18:45

Thomas Hansen <thomash@skydebanen.net> wrote:

> [...]
> side, heller ikke ved at bruge backspace.
> Er der andre, der har oplevet samme fejl, eller ved hvad man kan gøre

Læste lige dette i deres 'Known Issues' sektion på
<http://www.opera.com/mac/issues.html>,

Back button does not work:
Set "Edit/Preferences/History and Cache/Window history" greater than 0.

Lyder som løsningen på dit problem. Håber det hjælper.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 11-08-01 22:57

Det virker!
Tak for hjælpen! Underligt at de har sat Window history til 0 som
default...

Fra : J.C. Voss

Dato : 11-08-01 23:08

Thomas Hansen <thomash@skydebanen.net> wrote:

> Tak for hjælpen! Underligt at de har sat Window history til 0 som
> default...

Ja. Nordmænd...hvad skal man stille op? (-;