Hvordan klage til menneskerettighedsdomsto~
Fra : Wheelie

Dato : 07-05-11 08:41

Hej
Jeg skal hjælpe en bekendt med en klage til Den Europæiske
Menneskerettighedsdomstol over et af magthaverne begået justitsmord og
konfiskation af privat formue.
http://www.echr.coe.int/echr/Homepage_EN

MEN vi har ledt og ledt efter en klageformular, f.eks en fillable pdf til
download. De har tilsyneladende heller ingen email. Er det virkeligt
rigtigt at dette ultradyre og omfattende system, ikke kan finde ud af at
bruge en computer og email?

Min forventning var, at de fulgte med tiden, og at man kunne klage via
standardskemaer i pdf/word til download og sende dem pr krypteret email
samt at modtage sagsdokumenter på samme måde.

Har jeg taget fejl, eller kan I finde klageformularer og
emailadresse+krypteringsnøgle for mig???

tak tak

Fra : Ole C

Dato : 07-05-11 09:54

Wheelie skrev blandt andet:

> [...]
>
> Har jeg taget fejl, eller kan I finde klageformularer og
> emailadresse+krypteringsnøgle for mig???

Du skal nok ikke regne med at finde en standardformular på nettet...

Læs lidt her:
https://www.borger.dk/Emner/politi-retsvaesen-forsvar/Retsv%c3%a6sen/domstole-og-lovgivning/Sider/klage-til-den-europaeiske-menneskerettighedsdomstol.aspx?

og her:
http://jm.schultzboghandel.dk/upload/microsites/jm/ebooks/andre_publ/webok1.pdf

--
vh
Ole C

Fra : KT

Dato : 07-05-11 10:44

Klag over det også nu du er igang.

Det må da være en mennesket ikke at skulle skrive et brev og putte det i
postkassen!

Knud

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 07-05-11 13:31

Følgende er skrevet af KT:
> Det må da være en mennesket ikke at skulle skrive et brev og putte det i
> postkassen!

!!??

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard

Fra : Wheelie

Dato : 13-05-11 14:59

On Sat, 7 May 2011 11:44:13 +0200, KT wrote:

> Klag over det også nu du er igang.
>
> Det må da være en mennesket ikke at skulle skrive et brev og putte det i
> postkassen!

Du har jo slet forstået problemets omfang. Du er nok en gammel mand med
skrivemaskine som er bange for computere og ikke ved hvilket fremskridt det
er for kommunikation og administration.
Måske har du en fax som du stadig er glad for, fordi den er så enkel at
bruge. Men fax skrottede jeg i 1998 og printeren i 2002. Papir, blyant og
frimærker kan jeg slet ikke bruge.

Jeg gætter også på at du med dit kompetenceniveau er offentligt ansat

Fra : alexbo

Dato : 13-05-11 17:41

"Wheelie" skrev

> Papir, blyant og frimærker kan jeg slet ikke bruge.

Klag over det.
Der er undervisningspligt her i landet.

mvh
Alex Christensen

Fra : Mcwm

Dato : 13-05-11 20:07

Den 13-05-2011 18:40, alexbo skrev:
> Der er undervisningspligt her i landet

Der er ingen indlæringsgaranti

Venligst
Mcwm

Fra : Wheelie

Dato : 16-05-11 12:29

On Fri, 13 May 2011 18:40:33 +0200, alexbo wrote:

> Klag over det.
> Der er undervisningspligt her i landet.

ok kloge åge, men hvordan skal jeg klage når dem jeg skal klage til ikke
evner brug af email, men kun vil have papir som jeg jo slet ikke kan finde
ud af at bruge.
Ved du om der findes en sevice på nettet hvor jeg kan emaile mine breve, og
så få dem skrevet på papir med kuglepen og postet til analfabeterne i den
offentlige sektor?

Fra : Kasper Demant

Dato : 13-05-11 21:59

Den 07-05-2011 09:41, Wheelie skrev:
> [...]
> samt at modtage sagsdokumenter på samme måde.
>
> Har jeg taget fejl, eller kan I finde klageformularer og
> emailadresse+krypteringsnøgle for mig???

http://www.echr.coe.int/NR/rdonlyres/2CFAF174-C5AB-4F60-A243-5EC29D9C8159/0/DAN_P0_pack.pdf

vær'go'

Hvis du er så ferm ved en computer som du giver udtryk for, så kan du
godt selv finde ud af at lave det til et fill-in pdf-dokument.

Når du så har udfyldt det, så sender du det bare til mit kontor (skriv
til mig for adresse), og så skal jeg nok printe den ud, sætte frimærke
på, og putte den i en postkasse.

Det skal ikke engang koste dig en krone, selvom vi normalt ville
fakturere dig 1.600 i timen plus moms
Vh.
Kasper Demant
ba.jur

Fra : Wheelie

Dato : 16-05-11 12:48

On Fri, 13 May 2011 22:58:56 +0200, Kasper Demant wrote:

> vær'go'
>
> Hvis du er så ferm ved en computer som du giver udtryk for, så kan du
> godt selv finde ud af at lave det til et fill-in pdf-dokument.

Imponerende!
Tusinde tak. Er der mulighed for en donation til dig?
Har du lyst til nogle fritidsjobs uden ansvar?
Hvad er dine faglige special områder indenfor jura?

og ja, den er allerede gjort fillabel og udfyldt.
Jeg undrer mig i den grad over, hvad de laver i EU, når de stadig ikke
evner at modtage krypteret emails med pdf/tiff dokumenter.

Men ellers tak for tilbuddet om printservice. Jeg har dog sendt filen til
en bekendt som arbejder i det offentlige, hvor de er glade for deres
printer og frankeringsmaskine og føler sig vigtige ved være store miljøsvin

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 16-05-11 15:24

Wheelie formulerede mandag:

> [...]
> en bekendt som arbejder i det offentlige, hvor de er glade for deres
> printer og frankeringsmaskine og føler sig vigtige ved være store miljøsvin

Fjols...

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard

Fra : Wheelie

Dato : 16-05-11 16:29

http://www.amishrakefight.org/gfy/
http://www.acemag.dk/images/sunday_blog/tudekiks.jpg

Fra : Kasper Demant

Dato : 16-05-11 15:43

> Tusinde tak. Er der mulighed for en donation til dig?
Det må jeg ikke, jf. nedenfor

> Har du lyst til nogle fritidsjobs uden ansvar?
Jeg har i forvejen arbejde for 2 advokatkontorer, som ikke tillader
yderligere lønnet arbejde

> Hvad er dine faglige special områder indenfor jura?
Selskabsret, skatteret og immaterialret
Vh.
Kasper Demant
ba.jur

Fra : Wheelie

Dato : 16-05-11 16:31

On Mon, 16 May 2011 16:43:26 +0200, Kasper Demant wrote:

> Selskabsret, skatteret og immaterialret

nice