at pille en ny iBook fra hinanden
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 10-08-01 16:05

Er her nogen der har haft held med at pille en af de nye iBooks fra
hinanden? En af mine fæller skal putte ny disk i, men der er ikke helt
så lige til som på en PowerBook. Vi prøver os selvfølgelig frem, men er
her tilfældigvis nogen, der kan løfte sløret for "tricket"?

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 10-08-01 16:39

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> [...]
> så lige til som på en PowerBook. Vi prøver os selvfølgelig frem, men er
> her tilfældigvis nogen, der kan løfte sløret for "tricket"?

tjek xlr8yourmac.com _inden_ I piller for meget. Der er vist rapporter
om folk der kommet grueligt galt af sted (altså ikke døde folk, men døde
iBooks). I hvert fald er det ufatteligt svært at skifte disk på de nye
iBooks.

Håber det var beroligende nok!?

--
mvh Jesper
| hjælp - jeg mangler en bolig i Kolding! |

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 10-08-01 16:39

"Janus Sandsgaard" <janus@netcetera.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så lige til som på en PowerBook. Vi prøver os selvfølgelig frem, men er
> her tilfældigvis nogen, der kan løfte sløret for "tricket"?

Måske denne kan hjælpe:
http://homepage.mac.com/cybergreg/Personal.html

(Jeg søgte på Google efter: 'open ibook 500' og den stod øverst.......)

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 10-08-01 16:56

Søren C. Fischer <soren@fischer-streton.dk> wrote:

> Måske denne kan hjælpe:
> http://homepage.mac.com/cybergreg/Personal.html

hehe.... det er jo nærmest snuff...

http://homepage.mac.com/cybergreg/images/iBook/iBook500HDLayout.jpg

> (Jeg søgte på Google efter: 'open ibook 500' og den stod øverst.......)

Doooh... Takker!

-j

Fra : Gustav Kristoffer Ek

Dato : 10-08-01 19:30

In article <1exxqzu.q8sr181uitbqkN%janus@netcetera.dk>, janus@netcetera.dk
(Janus Sandsgaard) wrote:

> hehe.... det er jo nærmest snuff...
>
> http://homepage.mac.com/cybergreg/images/iBook/iBook500HDLayout.jpg

Dåden er tilendebragt - det gik fint-fint og tog ca. 2 timer, men næste
gang kan det gøres på 0,5 timer :)

- gustav kristoffer ek

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 10-08-01 20:34

Gustav Kristoffer Ek <stoffer@ek.dk> wrote:

> Dåden er tilendebragt - det gik fint-fint og tog ca. 2 timer, men næste
> gang kan det gøres på 0,5 timer :)

krævede det megen sved på panden? (godt det ikke krævede blod!)

[Jeg overvejer selv at anskaffe mig en iBook, men vil utvivlsomt få brug
for mere diskplads med tiden - derfor er det særdeles glimrende det gik
godt! ]

Fra : Gustav Kristoffer Ek

Dato : 11-08-01 00:45

In article <1exy15p.12uxp62medy4wN%jmfink@mac.com>, jmfink@mac.com
(=?ISO-8859-1?Q?Jesper_M=F8ller-Fink?=) wrote:

> krævede det megen sved på panden? (godt det ikke krævede blod!)

når sandheden skal frem, var det faktisk temmelig vanskeligt at få
plastikken fra bunden af, men ellers gik det ret nemt. Tror jeg brugte en
time bare på at få bunden af, den sidder med nogle modhagere, hvor der er
meget lidt plads til at vride plastikken ud over. Der er dog en del skruer
og huller at holde øje med. Ca. 20-30 skruer tror jeg.

- gustav kristoffer ek <http://ek.dk/>