Hurtigere VPC med Win98
Fra : J.C. Voss

Dato : 10-08-01 15:41

Hej

Jeg har lige fulgt instruktionerne på denne side:
<http://www.supportweb.dk/support/vis_tip.asp?id=269> i min VPC 4 med
Win98. Det virker ufatteligt nok -- det går hurtigere. Ved dog ikke om
det har nogle sideeffekter, men lige umiddelbart fungerer det.

--
Jonas @ 11°56° ------------------------------
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | Remember Occam's razor? |

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 24-08-01 23:10

Hvor ligger reg.databasen og er RegEdit en integreret del af Win98?

Med andre ord: Hvordan gør man?

Carsten

Fra : J.C. Voss

Dato : 25-08-01 00:52

Carsten Ortmann <vousortmann@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Med andre ord: Hvordan gør man?

Start menu->kør(run hvis engelsk version)->skriv regedit->foretag
ændringerne som beskrevet, husk og lav en backup af databasen. Luk
regedit.

Det er det hele.

--
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 05-09-01 19:33

> [...]

> Start menu->kør(run hvis engelsk version)->skriv regedit->foretag
> ændringerne som beskrevet, husk og lav en backup af databasen. Luk

Jamen, hvordan eksporterer jeg registreringsdatabasen?

Carsten