Omkring kinesisk mandolinjern
Fra : Max

Dato : 27-04-11 20:52

Hej

Henrik sprugte for et stykke tid siden omkring
sådan et kinesisk mandolinjern, jeg tror det var
sådan et jeg så de brugte i "Smag på Norden"
her i aften.

Max

Fra : Henrik

Dato : 27-04-11 15:45

On 27 Apr., 21:51, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Henrik sprugte for et stykke tid siden omkring
> sådan et kinesisk mandolinjern, jeg tror det var
> sådan et jeg så de brugte i "Smag på Norden"
> her i aften.

Hej Max
Tak for info - ved du om udsendelsen bliver genudsendt (evt hvornår)

Fra : Max

Dato : 27-04-11 22:56

Hej Henrik

> Tak for info - ved du om udsendelsen bliver genudsendt (evt hvornår)

Hjemmesiden for udsendelsen er her

http://www.dr.dk/DR1/Smag_paa_Norden/#/7196

og det var udsendelse 6-6. Sidst i programmet er der to kokke der
laver en desert som ligner en italiensk pastaret, de bruger maskinen
til at skære æbler i lange tynde strimler.

Udsendelsen bliver genudsendt som du kan se på hjemmesiden, og
den bliver nok også tilgængelig på hjemmesiden. Desværre er den
ikke en DR produktion, så den kommer ikke på podcast.

Max