/
Forside
/
Teknologi
/
Netværk
/
TCP/IP
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
TCP/IP
#
Navn
Point
1
Per.Frede..
4668
2
BjarneD
4017
3
severino
2804
4
pallebhan..
1680
5
EXTERMINA..
1525
6
xou
1455
7
strarup
1430
8
Manse9933
1419
9
o.v.n.
1400
10
Fijala
1204
Netværksprinter har ekstremt lange respons~
Fra :
OZ2D
Dato :
23-04-11 12:38
På den ene af vores bærbare computere har vi efter at vi har skiftet vores
router ud, fået ekstremt lange responstider. Hvad kan årsagen være til det?
Den bærbare computer kører Windows Vista og den stationære computer hvor
printeren sidder tilknyttet kører Windows XP. Vi har skiftet router fra
D-Link DI-714P+ til D-Link DI-524UP. Der er forbindelse til de mapper som er
på den stationære computer og dette virker normalt. De andre computere har
intet problem med at printe ud på "værtscomputerens" printer.
--
Kim
OZ2D (
23-04-2011
)
Kommentar
Fra :
OZ2D
Dato :
23-04-11 23:45
"OZ2D" <oz2dFJERNDETTE@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4db2ba31$0$1049$9f626990@news.telelet.dk
> På den ene af vores bærbare computere har vi efter at vi har skiftet
> vores router ud, fået ekstremt lange responstider. Hvad kan årsagen
> være til det? Den bærbare computer kører Windows Vista og den
> stationære computer hvor printeren sidder tilknyttet kører Windows
> XP. Vi har skiftet router fra D-Link DI-714P+ til D-Link DI-524UP.
> Der er forbindelse til de mapper som er på den stationære computer og
> dette virker normalt. De andre computere har intet problem med at
> printe ud på "værtscomputerens" printer.
Problemet er løst. Det handlede om at der på routeren, D-Link DI-524UP, er
et menupunkt under menuen 'LAN' som hedder 'DNS Relay' og her er der en
mulighed for at slå det fra. Dette gjorde jeg så og det skabte omgående
forbindelse til Printeren.
Ydermere løste det et andet problem som handlede om at antivirus-programmet
'McAfee Total Protection' blokerede for nem-ID på vores computere, dette
felt blev bare gråt uden dialogboks. Dette problem er også løst med denne
ændring.
--
Kim
Søg
Alle emner
Teknologi
Netværk
TCP/IP
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177558
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408914
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.