Opel Meriva spørgsmål
Fra : JeGy

Dato : 07-04-11 20:34

Hej,

jeg har lige brug for en synes-komite....

Hvad mener gr, om en brugt Opel Meriva 1.7 CDti Activan, (diesel varevogn
papagøjeplader)?

Lidt inspiration:

Hvor mange km er der i motoren? Jeg mener at have set at det en japansk
motor?
Er det en fordel?

Hvad er brændstoføkonomien i praksis?

Hvordan er den at køre i, støj, sidevind, manøvredygtighed?

Er den slem med rust, som Opel tidligere har været?

Er der noget specielt man skal kikke efter ved køb?

Mit kørselsbehov er km 30000+ årligt, primært landevej, 80-90 km/t
Jeg har max kr 70000,-

Er der en anden bil der et oplagt alternativ?
Og her kan jeg afsløre at jeg er allergisk over for franske modeller.....

Venlig hilsen
Jens