Min samling af stenslag ...
Fra : Ole Sørensen

Dato : 07-04-11 20:30

Hejsa

Har ellers været lykkelig forskånet for stenslag i forruden i flere år,
men nu er det åbenbart min tur. 4-5 stykker det sidste halve år :\

Det sidste af slagsen sidder, som det første, i mit synsfelt.

Hvor stort må et stenslag i synsfeltet være?
Er det dyrt at få rep'et?
Kan man GDS (gøre det selv) ?

mvh

Ole

Fra : /HB

Dato : 07-04-11 14:36

On 7 Apr., 21:30, Ole Sørensen <n...@kunos.nu> wrote:
> Hejsa
>
> Har ellers v ret lykkelig forsk net for stenslag i forruden i flere r,
> men nu er det benbart min tur. 4-5 stykker det sidste halve r :\
>
> Det sidste af slagsen sidder, som det f rste, i mit synsfelt.
>
> Hvor stort m et stenslag i synsfeltet v re?
> Er det dyrt at f rep'et?
> Kan man GDS (g re det selv) ?
>
> mvh
>
> Ole

Jeg kører en del motorvej i det nordjyske (130Km/t) ca 35000km årligt
og det giver en del stenslag i både rude og i lakken.

Jeg har glasskadeforsikring på min bil - koster ikke så meget ekstra -
og jeg har tjent den ind. Jeg ringer bare til forsikring og de ordner
det, og ruden bliver lavet på job eller hjemme eller andet sted.
Det koster ca. 450-550kr. at få reppet et stenslag medmindre at skaden
er så stor at det kræver udskiftning af forruden - En vurdering som
reparatøren tager på stedet.
Jeg tror ikke GDS kan betale sig.....?!?

--
/HB