Nokian dæk forhandlere
Fra : tiper

Dato : 06-04-11 01:55

Hej NG

Er der andre i københavnsområdet der forhandler Nokian dæk end T-
hansen?
Har ikke noget imod at købe dæk hos T-hansen, men der skal jeg
aflevere mine hjul og hente dem 3 dage senere. Er jeg ikke
interesseret i.
Så gerne et sted hvor jeg kan køre ud, få dem skiftet med det samme
mens en kop kaffe står klar.
Mvh
Jesper

Fra : folmer@rasmussen.dk