km/ltr
Fra : Ukendt

Dato : 05-04-11 19:29

Har dokumenteret i Maylands kalendre siden jeg fik bil, hvor jeg har været,
hvad km-tælleren stod på ved starten af turen samt hvor + hvornår jeg har
tanket mm. Er det dermed ikke muligt at udregne præcis forbrug ? Bortset fra
en sammentælling af antal ture i Bilka må det ku bruges til noget

Eks tage km-stand 1. januar og trække den fra til den 31. december = antal
km/år og dividere med kr på benzin totalt eller hvodden ?

Fra : jan@froerup.dk

Dato : 05-04-11 19:40

">> Eque <<" <n/a> skrev :

> [...]
>
>Eks tage km-stand 1. januar og trække den fra til den 31. december = antal
>km/år og dividere med kr på benzin totalt eller hvodden ?

Du tanker tanken fuld ( fuld !!) 1 januar klokken 12.

Kører, holder regnskab, og næste 1.Januar kl.12 tanker du op igen

Så ved du præcist hvor mange liter der røg det år

............... dælme ikke sjovt, når 72.000 er tilbagelagt på 1 år,
i en Scorpio

6371.7Ltr.

Godt det ikke var med nutidens priser

--
Jan_stevns

Life sucks !! - pass the beernut's

Fra : Anders Majland

Dato : 05-04-11 20:08

> 6371.7Ltr.
> Godt det ikke var med nutidens priser

Ja så er vores forbrug sidste år på 2321,71liter diesel sidste jo ganske
beskedent (på 41787km) - eller 18km/l i snit.

/A

Fra : Steen F.

Dato : 05-04-11 20:52

Den 05-04-2011 20:29, >> Eque << skrev:
> Har dokumenteret i Maylands kalendre siden jeg fik bil, hvor jeg har været,
> hvad km-tælleren stod på ved starten af turen samt hvor + hvornår jeg har
> tanket mm.

Dét lyder kedeligt. Få dig et liv i stedet for!
(Det var kærligt ment hehe)

Mvh
Steen F.

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-11 21:17

"Steen F." <steen@steenmartin.dk> skrev i en

> Dét lyder kedeligt. Få dig et liv i stedet for!
> (Det var kærligt ment hehe)

Det kærlige er hermed modtaget..;op
Tænkte også på mulige reaktioner meen, sådan er det.
Startede med at notere min første køretur i en Audi 50 "klon" og det har
holdt ved lige siden..
idag står eks. anført:

164.344 / 164.378 : Arbejde + til syn + div.

(div er typisk uspec. småture i byen)
så jeg kan faktisk finde ud af hvis jeg gad, hvor tit jeg
har været i vaskehal, poleret bilerne eller været til traktortræk rundt i
kongeriget eller hvor jeg var kørt hen
den 24. december 1991 før kirketid Weird.