Olie køb i tysk webshop
Fra : Thor

Dato : 05-04-11 11:35

Olien er ½ pris i tyskland. Hvilket tyske webshops har I god/dårlig
erfaring med?

Venlig hilsen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-04-11 19:23

"Thor" <thor9800@gmail.invalid> skrev i meddelelsen
> Olien er ½ pris i tyskland. Hvilket tyske webshops har I god/dårlig
> erfaring med?

Hvilken olie skal du bruge?

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Alex

Dato : 06-04-11 09:46

http://www.mapodo.de/

--
Alex

Fra : Steen F.

Dato : 06-04-11 18:31

Den 06-04-2011 10:45, Alex skrev:

> http://www.mapodo.de/

Var det så den gode eller dårlige erfaring?

Fra : Martin [6000]

Dato : 06-04-11 19:25

>Var det så den gode eller dårlige erfaring?

Det må være den gode, for herfra er der max gode erfaringer med
Mapodo.

Bestiller altid min Castrol olie hos dem.

//Martin

Fra : Alex

Dato : 07-04-11 06:56

Steen F. skrev:

> Var det så den gode eller dårlige erfaring?

God :)

--
Alex

Fra : Thor

Dato : 07-04-11 22:53

On Wed, 06 Apr 2011 10:45:41 +0200, Alex wrote:

> http://www.mapodo.de/

Utroligt så lille Europa er blevet efter harmoniseringen, for det var lige
den shop som jeg havde i sinde at handle hos

Tak for indputtet.

Fra : Steen F.

Dato : 08-04-11 02:35

Den 07-04-2011 23:53, Thor skrev:
> Utroligt så lille Europa er blevet efter harmoniseringen, for det var lige
> den shop som jeg havde i sinde at handle hos

Hvilken harmonisering?

Fra : Thor

Dato : 08-04-11 16:04

On Fri, 08 Apr 2011 03:35:02 +0200, Steen F. wrote:

> Hvilken harmonisering?

Fjernelsen af told, anmeldelser heraf, registreringspligt, virksomhedsmoms,
osv. som før gjorde det bøvlet og urentabelt at handle over grænserne i EU.

Thor