Komplet fælge fra reifendirekt.de/
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 05-04-11 03:59

Hej

Er der nogle der har prøvet at bestille komplette sæt alufælge/dæk fra
www.reifendirekt.de? Kan umiddelbart ikke se om de vil sende dem til
Dänemark. Den danske side har ikke komplette sæt med alu.

mvh
Stefan

Fra : Henning

Dato : 05-04-11 14:30

Brug den danske "afdeling", www.daekonline.dk
Sidste jeg købte var det dog fra www.billigedaek.dk , de var billigere og hurtigere end tyskerne

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 05-04-11 08:34

> Brug den danske "afdeling",www.daekonline.dk
> Sidste jeg købte var det dog frawww.billigedaek.dk, de var billigere og hurtigere end tyskerne

På den danske har de bare ikke alusutter

Stef

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-04-11 15:41

Stefan Jacobsen skriver:

> På den danske har de bare ikke alusutter

Og sidst jeg havde brug for det, var det alligevel 4x4 butikken der
endte med at have det bedste tilbud.....

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 05-04-11 08:58

> Sidste jeg købte var det dog frawww.billigedaek.dk, de var billigere og hurtigere end tyskerne

Deres hjemmeside giver bare ikke mulighed for selv at kombinere de dæk
og fælge jeg gerne vil have og prisen på deres komplette sæt
indikerere at det er med nogle skoddæk

Stefan

Fra : Henning

Dato : 05-04-11 19:56

On Tue, 5 Apr 2011 07:58:07 -0700 (PDT), Stefan Jacobsen
<stefware@gmail.com> wrote:

>Deres hjemmeside giver bare ikke mulighed for selv at kombinere de dæk
>og fælge jeg gerne vil have og prisen på deres komplette sæt
>indikerere at det er med nogle skoddæk

Det var så ikke det jeg oplevede, da jeg købte vinterdæk. Prøv at
sende dem en mail?

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 05-04-11 08:59

> Og sidst jeg havde brug for det, var det alligevel 4x4 butikken der
> endte med at have det bedste tilbud.....

De ender ca. i 3500,- mere end på den tyske side med tilsvarende fælge
og dæk.

Stef

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-04-11 17:53

Stefan Jacobsen skriver:

> De ender ca. i 3500,- mere end på den tyske side med tilsvarende fælge
> og dæk.

Ved mailhenvendelse?

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 05-04-11 13:51

> Ved mailhenvendelse?

Nej så langt er jeg ikke kommet, de er dog dem der har langt flest
fælge der passer, sådan en container er jo udstyret med 5x98 og ET på
sølle 26

Stef

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 05-04-11 13:52

> Det var så ikke det jeg oplevede, da jeg købte vinterdæk. Prøv at
> sende dem en mail?

Vil jeg også, da jeg vil ha Pirilli P7'ere

Stefan

Fra : Brian

Dato : 06-04-11 17:40

Den 05-04-2011 11:59, Stefan Jacobsen skrev:
> [...]
> www.reifendirekt.de? Kan umiddelbart ikke se om de vil sende dem til
> Dänemark. Den danske side har ikke komplette sæt med alu.

Hvis du prøver at gennemføre din bestilling via .de siden, får du til
sidst en henvisning om at bruge .dk istedet.

Da jeg forsøgte for 1½ år siden sendte jeg dem en mail om det nu kunne
passe, men fik blot at vide at det var situationen pt. men de arbejdede
på at udvide sortimentet i .dk butikken.

Som Henning er inde på, kan de rene danske butikker som regel konkurrere
på prisen. Sidst jeg købte var også ved en dansk shop - mener det var
hos daekbutikken.dk

/Brian