Wolle NatureSystem ApS under konkurs ???
Fra : BJ 2620

Dato : 04-04-11 19:02

Jeg har 2 spørgsmål:
Ved at google firmaet fnder man udsagn fra kunder, som mener at vide at
firmaet er gået kokurs. Jeg har ikke selv fundet nogen officiel kilde, som
bekæfter dette. Spørgsmål 1 er: "Hvor finder jeg de relevante oplysninger og
hvis firmaet er gået konkurs hvor finder jeg ud af, hvem der er kurator."

Baggrunden er, at min svigerinde igennem længere tid er bruger af firmaets
produkter (grundet AMD) og derfor har betalt med bankoverførsel (ca. 800,-
kr) for varer, der ikke er blevet leveret. Firmaet ændrede
handelsbetingelser fra "efterkrav" til "bankoverførsel" for nogle måneder
siden.
Sørgsmål 2 er: Såfremt sidste indbetaling er sket efter konkursen, er
kurator så ikke pligtig at tilbagebetale beløbet."
Mvh. BJ

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 04-04-11 19:51

On Mon, 4 Apr 2011 20:02:07 +0200, "BJ 2620" <maps.bent@gmail.com>
wrote:

>Jeg har 2 spørgsmål:
>Ved at google firmaet fnder man udsagn fra kunder, som mener at vide at
>firmaet er gået kokurs.
Dette firma ?
http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=32360726

>Jeg har ikke selv fundet nogen officiel kilde, som
>bekæfter dette. Spørgsmål 1 er: "Hvor finder jeg de relevante oplysninger og
>hvis firmaet er gået konkurs hvor finder jeg ud af, hvem der er kurator."
Se ovenstående link.

/Hans

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 04-04-11 19:57

On Mon, 04 Apr 2011 22:50:39 +0400, Hans Kjaergaard
<hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote:

>Dette firma ?
>http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=32360726

>Se ovenstående link.

Måske mere interesant er dette link
http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?findsimilar=32360726®typ=CVR

Læs detaljerne. Det kunne se ud som om der har været
konkurs/opløsning, men det ligger så mere end et år tilbage i tiden.

/Hans

Fra : BJ 2620

Dato : 04-04-11 20:08

> [...]
>
> Læs detaljerne. Det kunne se ud som om der har været
> konkurs/opløsning, men det ligger så mere end et år tilbage i tiden.

Jeg har også været inde på virk.dk og set på CVR32360726 men uden at kunne
få bekræftet konkursen. Tidligere likvidation ligger helt tilbage i 1999 og
firmaet har handlet på normal vis i 2010.
BJ