Ikke specielt godt
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-11 14:23

Jeg ved ikke hvad i mener?

Hvis jeg havde vælret kompetent dommer, så var hun blevet stoppet efter 10
sekunder. Det er ret falsk.

Det beviser sån set bare dommernes inkompetanse, hvis de kan synes om dette
nummer. Du Godeste!.

Jeg gyser.

http://www.youtube.com/watch?v=OtVshSHoiwM&NR=1

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-11 14:26

meddelelse news:4d99c626$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jeg ved ikke hvad i mener?
>
> Hvis jeg havde vælret kompetent dommer, så var hun blevet stoppet efter 10
> sekunder. Det er ret falsk.

Hun rammer da i gennemsnit flere rene toner end Hansi, og henvender sig til
samme målgruppe.
Hvad piver du over?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-11 15:00

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Hvad piver du over?

Manglende sang-kvalitet.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-11 16:39

meddelelse news:4d99cedd$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Manglende sang-kvalitet.

Ja, som Hansi - Så hvad piver du over?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-11 16:40

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4d99cedd$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ja, som Hansi - Så hvad piver du over?

At du sammenligner æbler med elefanter

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-11 17:03

meddelelse news:4d99e664$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> At du sammenligner æbler med elefanter

Kun i den forstand, et det nok er lige ubehageligt at træde i et råddent
æble og en elefantlort :)

Fra : Michel Husted

Dato : 04-04-11 08:28

On 4 Apr., 15:25, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:

> Hun rammer da i gennemsnit flere rene toner end Hansi, og henvender sig til
> samme målgruppe.

Jeg synes Hansi er ok, og heller ikke mere. Og at man ikke lige er til
musikgenren er selvfølgelig ligeså ok.

Men jeg synes faktisk, at han rammer tonerne ret godt:
http://www.youtube.com/watch?v=_3MdEmFUDx0 ("Du bist mein Leben")

I øvrigt går apres-skiløberen for at være totalt ukrukket og nede på
jorden, hvilket giver en stjerne ekstra på sympati-skalaen . Jeg
tror faktisk, at han kan lide at snakke med publikummer og ikke blot
gør det af pligt, fordi hans manager har sagt det til ham. Det ændrer
selvfølgelig ikke på musikken, men mine ører krøller sig ikke sammen,
når de hører ham.

Mange hilsner
Michel

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-11 16:37

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i en meddelelse

>I øvrigt går apres-skiløberen for at være totalt ukrukket og nede på
>jorden, hvilket giver en stjerne ekstra på sympati-skalaen

Ukrukket og afbleget bundesligahår? Han er da om nogen påtaget klistret ud
over alle grænser

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-11 16:42

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hun rammer da i gennemsnit flere rene toner end Hansi, og henvender sig
> til
> samme målgruppe.

Jeg er da ellers i Hansis målgruppe. Hun henvender sig Gud døleme ikke til
mig.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-11 17:05

meddelelse news:4d99e6c7$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg er da ellers i Hansis målgruppe. Hun henvender sig Gud døleme ikke til
> mig.

Åh la' vær' - Sådan en mormor-hopsa er da lige vand på møllen for Hansis
kernepublikum. Ja, mon ikke hun faktisk er en af dem?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-11 18:00

> [...]
>
> Åh la' vær' - Sådan en mormor-hopsa er da lige vand på møllen for Hansis
> kernepublikum. Ja, mon ikke hun faktisk er en af dem?

I GUDER! - Det var da utroligt at være i Hansis målgruppoe, hvad jeg helt
afgjort er. Fornemmes der en lighed mellem den dames musik og min
favoritmusik
som er denne:
http://www.youtube.com/watch?v=81Gxbi-Xyig

http://www.youtube.com/watch?v=aA8nh5Di5zU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=iATxqBd3v18&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-11 19:02

meddelelse news:4d99f913$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> I GUDER! - Det var da utroligt at være i Hansis målgruppoe, hvad jeg helt
> afgjort er. Fornemmes der en lighed mellem den dames musik og min
> [...]

Masser, men det var nu ikke musikken jeg mente, men målgruppen. Altså
aldrende kvinder (og øboer)

Fra : Martin Bak

Dato : 04-04-11 19:49

> Masser, men det var nu ikke musikken jeg mente, men målgruppen. Altså
> aldrende kvinder (og øboer)

Æh.. count me out of that målgruppe

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : P.Petersen

Dato : 04-04-11 20:59

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse

> Æh.. count me out of that målgruppe
>

> --
> Martin
> http://www.martinbak.dk

Hvorfor Martin?
Er du ikke fra Bornholm. :)

http://www.youtube.com/watch?v=Z17z8fiRskg

Hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-11 22:34

> Æh.. count me out of that målgruppe

Ups, sorry. Jeg mente beboere på en ø lavet af kattegrus

Fra : Michel Husted

Dato : 04-04-11 09:46

On 4 Apr., 17:37, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:

> Ukrukket og afbleget bundesligahår? Han er da om nogen påtaget klistret ud
> over alle grænser

Tjoh, men det er vel, hvad hans publikum kan lide. Altså håret. Jeg
går da stadig i en noget yngre alder og blot håber, at det bliver
siddende.

Du kan sige, hvad du vil, og det gør du sikkert også, men musikken er
altså ret god inden for genren. Om man så hader denne eller ej. Altså
genren denne gang.

Mange hilsner
Michel