Hvilken sang ligner denne sang ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-11 19:07

http://www.youtube.com/watch?v=9qAEeLYgWm4

Når David ikke drikker øller, hugger han lidt fra andre sange.
Især de første sekunder i denne "helt nye" sang ligner en sang fra
70-erne - temmelig meget endda.
Men hvad er det for en?

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 03-04-11 19:19

> Når David ikke drikker øller, hugger han lidt fra andre sange.
> Især de første sekunder i denne "helt nye" sang ligner en sang fra
> 70-erne - temmelig meget endda.
> Men hvad er det for en?

Han hugger ikke lidt, han hugger det hele

De fleste sange han synger er covernumre!

Men jeg synes nu han er en god performer alligevel!

Her er han ZDF-Fernsehgarten i sommers:
http://www.youtube.com/watch?v=a0pFP6Jhl9k

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-11 19:38

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Men jeg synes nu han er en god performer alligevel!
>
> Her er han ZDF-Fernsehgarten i sommers:
> http://www.youtube.com/watch?v=a0pFP6Jhl9k

Han er nok den mest velsyngende engelsk-sprogede sanger vi overhovedet har
og har haft i mange år.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-04-11 11:01

meddelelse news:4d98be81$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Han er nok den mest velsyngende engelsk-sprogede sanger vi overhovedet har
> og har haft i mange år.
>
> Hilsen Åge

Jeg tror jeg vil læne mig lidt op af John, og sige.. Han er en udmærket
performer.
Længere tror jeg ikke jeg vil trække den.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-11 17:00

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> wrote in

> Jeg tror jeg vil læne mig lidt op af John, og sige.. Han er en udmærket
> performer.
> Længere tror jeg ikke jeg vil trække den.

Jeg vil så tilføje, at det er dog det utroligste man kan med plastickirurgi
og rouge på kinderne

Venligst
Lars

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-04-11 08:50

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i en meddelelse
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> wrote in

> Jeg vil så tilføje, at det er dog det utroligste man kan med
> [...]

Tja, det ved jeg jo så ikke så meget om, men når man som ham, har levet af
både sin størrelse og udseende i mange år, ville det da ikke komme bag på
mig, at han lige som prøvede af den vej, og forlænge / udvide karrieren
lidt.... Og det ser da ud til, det går helt godt for ham.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-04-11 11:00

meddelelse news:4d98b753$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Når David ikke drikker øller, hugger han lidt fra andre sange.
> Især de første sekunder i denne "helt nye" sang ligner en sang fra

Den ligner det den er It's a real good feeling, om det er Peter Kent der er
originalen skal jeg ikke umiddelbart kunne sige, Svenne & Lotta har også
lavet den engang, og det skal der nok også være andre der har... Og altså
også David Hasselhoff.

M.V.H....Benny..