Et par numre til en stille søndag.
Fra : Henning Jensen

Dato : 03-04-11 12:02

Mildred Bailey sammen med sin sidste mand Red Norvo og hans orkester.
Her i børnesangen, "Three Little Fishies":

http://www.youtube.com/watch?v=OtWdMv0pyB0

Victoria Spivey sang og optrådte næsten til hun døde engang i 70'erne.
Her er hun med Armstrong i nummeret "How do They Do It That Way?":

http://www.youtube.com/watch?v=PNarjVE1SfE

Libby Holman var en af de meget kontroversielle amerikanske sangerinder,
som havde et særdeles omskifteligt og dramatisk liv. Elsket eller
forhadt, ikke mindst på grund af hendes meget aktive rolle i 'The Civil
rights movement's i 1950/60'erne.
Hendes forsvar for Benjamin Spock gav genlyd selv her i landet. Spock's
bøger om børneopdragelse stod dengang i mange unge danske hjem, og jeg
har formentlig stadig mine et eller andet sted.
Her er Holman med "Am I Blue?":

http://www.youtube.com/watch?v=5HssG1ndtNM&feature=related

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-11 12:46

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

Her er også lige et par numre til en stille søndag. Vi har stille tom til
Holland.

http://www.youtube.com/watch?v=_qJy4cOrPL0

http://www.youtube.com/watch?v=GwL1Qh3RMG4&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-04-11 13:21

On 03-04-2011 13:46, Åge Halldorsson wrote:

> Her er også lige et par numre til en stille søndag. Vi har stille tom
> til Holland.
> http://www.youtube.com/watch?v=_qJy4cOrPL0
> http://www.youtube.com/watch?v=GwL1Qh3RMG4&feature=related

Jeg kender ikke Frans Bauer, men vil lytte lidt til ham. Jeg kan godt
lide at han har et socialt engagement.

Nu du er her så har jeg en helt anden sag jeg vil drøfte med dig.
Hwa har i gang i på Fur?
En af gratis-aviserne her i hovedstaden, '24timer', offentliggjorde for
et par dage siden en testsmagning af forskellige påskebryg, heriblandt
'Fur's Påske'.
Eksperten give den tre stjerner ud af seks, og det er ok. Det er værre
med amatørens bedømmelse, han skriver at den smager hvidtølsagtig!
Det lyder grimt! Er det en børnevand, eller er det noget man trygt kan
investere i?

http://dl.dropbox.com/u/2775481/fur_oel.JPG

Henning