Kontor i bilen
Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-04-11 21:10

Har nu efter megen søgen fundet denne:
http://www.idg.no/produkter/maskinvare/tilleggsutstyr/article60395.ece
En anordning så kan kan have sin bærbar og nogle "kontorting" samlet i.
Syntes bare ikke jeg kan finde nogle sider hvor de sælger skidtet.
Er der nogen af jer der kan hjælpe??

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-04-11 21:29

"Andersen [3650]" skriver:

> Syntes bare ikke jeg kan finde nogle sider hvor de sælger skidtet.
> Er der nogen af jer der kan hjælpe??

http://mobil-office.dk/

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-04-11 21:39

Den 02-04-2011 22:29, Klaus D. Mikkelsen skrev:
> "Andersen [3650]" skriver:

> http://mobil-office.dk/
>

> Klaus
Jeps. Mener bare at man kan få dem noget billigere.
Men nu har jeg da et ord til Google om ikke andet
Tak for indsparket.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-04-11 21:42

"Andersen [3650]" skriver:

> Tak for indsparket.

Velbekom.

Vi har på arbejde haft en del af dem på prøve (herunder også PC
standene), de virker ganske robuste....

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Steen F.

Dato : 03-04-11 01:23

Den 02-04-2011 22:10, Andersen [3650] skrev:
> [...]
> En anordning så kan kan have sin bærbar og nogle "kontorting" samlet i.
> Syntes bare ikke jeg kan finde nogle sider hvor de sælger skidtet.

Thansen har den model du linker til, til omkring 400 kr.

Mvh
Steen F.

Fra : Steen F.

Dato : 03-04-11 01:26

Den 03-04-2011 02:23, Steen F. skrev:
> Thansen har den model du linker til, til omkring 400 kr.

Okay, 499 kr. var det:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=5100305849&n=1199145608&pn=-1467576192

Mvh
Steen F.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-04-11 07:24

Den 03-04-2011 02:25, Steen F. skrev:

> Okay, 499 kr. var det:
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=5100305849&n=1199145608&pn=-1467576192
>
> Mvh
> Steen F.

Alletiders. Tak.
Har ellers kigget både der og Nyborg, Clas og Biltema,
men da jeg ikke havde det rette navn var det sq svært.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-04-11 08:53

On Sun, 03 Apr 2011 08:24:22 +0200, "Andersen [3650]"
<FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> wrote:

>Alletiders. Tak.
>Har ellers kigget både der og Nyborg, Clas og Biltema,
>men da jeg ikke havde det rette navn var det sq svært.

>--

I dit tilfælde kan jeg se at det rigtige søgeord skal være:

Det må ikk' kost' pææng...! )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-04-11 12:11

Den 03-04-2011 09:52, folmer@rasmussen.dk skrev:
> I dit tilfælde kan jeg se at det rigtige søgeord skal være:
>
> Det må ikk' kost' pææng...! )

Det har du (til dels) ret i.
Sagen er at mester er en nærigrøv, så hvis det er for
dyrt er svaret automatisk nej. Så hellere noget billigt
lort, der kan skiftes ud med jævne mellemrum.
Det kunne jo tænkes at når jeg kommer for at skal
have nr. 2 eller 3 at han så siger ok nu er det på
tide med lidt kvalitet.

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-11 12:59

"Andersen [3650]" <FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> wrote in message
> [...]
> En anordning så kan kan have sin bærbar og nogle "kontorting" samlet i.
> Syntes bare ikke jeg kan finde nogle sider hvor de sælger skidtet.

hehe, jeg har faktisk haft lige netop denne model en gang.

Jeg blev lynhurtig så træt af den at jeg smed den ud på containerpladsen.

Et kæmpe skrummel af bakse ud og ind af bilen. Hældningen passede ikke med
sædernes. Så alt trillede ned af pladen alligevel.
Den kunne ikke rumme særlig mange papirer. Laptoppen røg ned hvis man
bremsede hårdt.
Og så er det umuligt at sidde ret længe og arbejde med laptoppen, da man
skal vride hele kroppen for at nå over til den. Midterarmlænet var også i
vejen for bordpladen.

--
Tom