Mon det bliver godt
Fra : Max

Dato : 02-04-11 18:42

Hej

Nogen gamle eller nye rockvrag der skal til det her ?

http://hsfo.dk/?artikel=25457

Max

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-11 19:54

> Hej
>
> Nogen gamle eller nye rockvrag der skal til det her ?
>
> http://hsfo.dk/?artikel=25457

Nope, jeg går ikke til koncerter med kopibands som Deep Purple Jam ;)

/Alex

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 02-04-11 20:29

Alex Linaa skrev:

> Nope, jeg går ikke til koncerter med kopibands som Deep
> Purple Jam ;)

Hvor ser du noget med *Jam*?

Er det ikke den såkaldte "Deep Purple Orchestral Tour 2011?
Her er "Smoke on the water" med temmelig udvidet besætning:
http://www.youtube.com/watch?v=2WX_4FNoto4

--
Herluf :·)

Fra : P.Petersen

Dato : 02-04-11 20:33

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Er det ikke den såkaldte "Deep Purple Orchestral Tour 2011?
> Her er "Smoke on the water" med temmelig udvidet besætning:

Tænker, at Alex, ligesom mig, sikkert synes, at den aktuelle line-up ikke
har ret meget med det originale Deep Purple at gøre.
Så det næsten fremtræder som et kopiband. :)

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-11 20:40

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Tænker, at Alex, ligesom mig, sikkert synes, at den aktuelle line-up ikke
> har ret meget med det originale Deep Purple at gøre.
> Så det næsten fremtræder som et kopiband. :)

Præcis.
Uden Blackmore og Lord er det godt nok en sølle erstatning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-04-11 21:35

> Præcis.
> Uden Blackmore og Lord er det godt nok en sølle erstatning.

Præcist.

Fra : P.Petersen

Dato : 03-04-11 00:50

> Hej
>
> Nogen gamle eller nye rockvrag der skal til det her ?

> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=gZ_kez7WVUU&feature=artistob&playnext=1&list=TLZJV_YmSE-5A

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : P.Petersen

Dato : 03-04-11 00:59

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]

Det her er Deep Purple.
Ikke Deep Purple Jam.
Lol.
Og den eneste gang jeg nogensinde har set Richie smile.
:)
Alt i alt suverænt.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-11 09:47

> Det her er Deep Purple.
> Ikke Deep Purple Jam.
> Lol.
> Og den eneste gang jeg nogensinde har set Richie smile.
> :)
> Alt i alt suverænt.

Totaltiordennummer der :)

Fra : P.Petersen

Dato : 03-04-11 12:27

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Totaltiordennummer der :)

Har siddet og kigget lidt på de forskellige Deep Purple line-ups.
Rent teknisk synes jeg det er udgaven med Coverdale og Hughes, der står
stærkest.
5 fantastiske musikere i et band.
http://www.youtube.com/watch?feature=related&hl=da&v=1JAVUiADsG4
eller her
http://www.youtube.com/watch?v=G5CoGJevTuo&feature=related

Joe Bonamassa kom igen! Lol.

Men den, der for mig er den klassiske Deep Purple udgave er med Ian Gillan
og Roger Glover.
http://www.youtube.com/watch?v=-yGVCYmkaCY

Den nuværende udgave, der giver koncert i Horsens er jo også med yderst
kompetente musikere.
Og det bliver sikkert en velspillet koncert, men svært, at forestille sig,
at det smager rigtigt af Deep Purple.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-11 15:22

> Har siddet og kigget lidt på de forskellige Deep Purple line-ups.
> Rent teknisk synes jeg det er udgaven med Coverdale og Hughes, der står
> [...]

Helt enig. Mit favorit-lineup er klart med Coverdale i front, og med
Stormbringer som det ypperste.

> Joe Bonamassa kom igen! Lol.

Ikke forstået? Joe Bonamassa er en fantastisk guitarist og sanger.

> Den nuværende udgave, der giver koncert i Horsens er jo også med yderst
> kompetente musikere.

I nogle henseender for kompetente. Morse er et teknisk unikum på en guitar,
men for pokker hvor bliver han kedelig og sjælløs at høre på i længden. Den
mand er bange for at holde pauser.

> Og det bliver sikkert en velspillet koncert, men svært, at forestille sig,
> at det smager rigtigt af Deep Purple.

Det er og bliver en erstatning uden Blackmore og Lord, som er hjernerne bag
alle sangene, alle riffene, og alle de musiske genialiteter.

Fra : P.Petersen

Dato : 03-04-11 20:14

> [...]
> Stormbringer som det ypperste.

> Ikke forstået? Joe Bonamassa er en fantastisk guitarist og sanger.

Jeg er helt enig, har alle hans cd'er.
Men Ritchie var/er både en sublim tekniker og en fantastisk performer som vi
bl. a. kan se og høre på klippet med
You Fool No One.
Joe er også, mildest talt, en sublim tekniker, men når i mine ører aldrig
helt ud hvor det begynder at brænde og blive rigtigt farligt.
Men fantastisk er han.
http://www.youtube.com/watch?v=-gBrLKFoTPo&playnext=1&list=PL4FD70A899BD9AD1B

Hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-11 21:02

> [...]
> Joe er også, mildest talt, en sublim tekniker, men når i mine ører aldrig
> helt ud hvor det begynder at brænde og blive rigtigt farligt.

Ok, så er vi helt enige.
Bonamassa har en fantastisk sound og indlevelse, men at sammenligne ham med
Richie er ikke fair. Den sammenligning taber alle jo

Fra : Vidal

Dato : 03-04-11 12:20

Den 03-04-2011 01:58, P.Petersen skrev:

> "P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Det her er Deep Purple.
> Ikke Deep Purple Jam.
> Lol.
> Og den eneste gang jeg nogensinde har set Richie smile.

Men han kommer da også til at se ganske forskrækket ud over
det, hver gang.

> :)
> Alt i alt suverænt.

Fint, men for lidt guitarsolo. Man kan åbenbart ikke få både smil
og solo.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : P.Petersen

Dato : 03-04-11 12:29

"Vidal" <vidal@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> det, hver gang.

> Fint, men for lidt guitarsolo. Man kan åbenbart ikke få både smil

Ok Vidal.
Her er soloen. Uden smil.
http://www.youtube.com/watch?v=G5CoGJevTuo&feature=related

:)))

Hilsen
Pelle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-04-11 09:44

> Hej
>
> Nogen gamle eller nye rockvrag der skal til det her ?

> [...]

Jeg har en lumsk anelse om, at jeg ikke vil give den pris, for at høre en
koncert, de har spillet 1000 gange før... Uanset hvilken besætning der så
end er... Intet andet band i verden, har kopieret sig selv så mange gange.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-11 11:53

> Hej
>
> Nogen gamle eller nye rockvrag der skal til det her ?

> [...]

Nej - Jeg skal desværre pudse vinduer på det tidspunkt.

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 06-04-11 23:15

Hej

> Nogen gamle eller nye rockvrag der skal til det her ?

Det lader der så ikke til, det var også min tanke. Jeg har
heller ikke bemærket at der er kø endnu foran teatret,
til billetsalget der åbner fredag.

Max

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-11 15:06

> Det lader der så ikke til, det var også min tanke. Jeg har
> heller ikke bemærket at der er kø endnu foran teatret,
> til billetsalget der åbner fredag.

Mon ikke Billetnet klarer det værste pres?
Der skal nok blive udsolgt tror jeg.