Afmontering af bagkofanger på Mazda 2
Fra : Begbie

Dato : 02-04-11 06:52

Det er den gamle model 2'er (fra 2003).

Der var et lille uheld med at bakke på rideskolen, og det har endt med
at jeg når står med en bagkofanger som hænger i den ene side (den er
skubbet ud af snap "klipsene" flere steder), samt selvfølgelige også
ridset.

Enten skal forsikringen klar den, men inden det går så langt, så kunne
jeg også prøve afmontere og, polere og påmontere bagkofangeren selv.

Spg. er så hvor svært det er gå i gennem den proces. Jeg kan ikke lige
finde noget dokumentation nogen steder, er lidt bange for at jeg kunne
gå igang uden at kunne fuldføre opgaven. Jeg aner ganske enkelt hvor
mange skruer den bagkofanger er fastgjort med, og hvor de sidder.

Er der nogen der kan bidrag med lidt input?