Aflevere nummerplader
Fra : Allan Møller

Dato : 02-04-11 10:42

Jeg har fået solgt min gamle Previa men skal afmelde den.
Har set på skat's hjemmeside at man skal komme derned i ekspeditionen og
aflevere nummerpladerne men
at man også kan sende pladerne til dem.

Mit problem er at jeg de næste 2 uger ikke får tid til at komme forbi i
deres åbningstid men er der nogen her som
ved om man kan smide dem i en postkasse eller lignende.
Ville helst aflevere dem fordi jeg ikke gider posthuset mv.

Det drejer sig om skat i København - Sydhavnen.

--
Mvh. Allan Rath Møller

Fra : Brian Sørup

Dato : 02-04-11 18:14

Hvis der går 2 uger inden du afmelder kan køber ikke indregistrere den ...
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Allan Møller

Dato : 02-04-11 23:01

> Hvis der går 2 uger inden du afmelder kan køber ikke indregistrere den ...

Køber skal ha' bilen uden plader. Der skal laves en del på bilen og han vil
så syne og indregistrere derefter.

Allan

Fra : Brian Sørup

Dato : 03-04-11 08:48

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev i meddelelsen

> Køber skal ha' bilen uden plader. Der skal laves en del på bilen og han
> vil så syne og indregistrere derefter.

Okay, sådan. Har du ikke en nabo, ven, bekendt, kollega eller lign. der kan
aflevere pladerne for dig ?

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-04-11 00:38

> [...]
> Ville helst aflevere dem fordi jeg ikke gider posthuset mv.
>
> Det drejer sig om skat i København - Sydhavnen.

Kan man ikke afmelde hos Politiet?

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 03-04-11 23:04

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ville helst aflevere dem fordi jeg ikke gider posthuset mv.
>
> Det drejer sig om skat i København - Sydhavnen.

Både her i byen og hos SKAT i Høje Tåstrup (der tager sig af alt med taxaer)
kan man aflevere pladerne i en dertil indrettet postkasse.
Mon ikke det samme gør sig gældende på Sluseholmen.
Prøv evt at ringe til dem derude inden.

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Allan Møller

Dato : 05-04-11 20:18

> Mon ikke det samme gør sig gældende på Sluseholmen.
> Prøv evt at ringe til dem derude inden.

Fik tid til at smutte forbi idag i åbningstiden - trak nummer ventede over
en time og det var stadig ikke min tur.
En MC betjent kommer ind - han har nogle plader med og smider dem i en stor
affaldscontainer der står midt i det hele.

Jeg tager lige fat i ham og spørger hvad det nu var for noget - han
forklarer at der normalt er et temmeligt stort skilt
hvor der står "Nummerplader til afmelding smides i denne og afmeldes samme
dag" - skiltet var bare faldet ned / forsvundet.

Surt men ud fra mit kønummer og antalet foran mig sparede jeg nu nok
alligevel en halv times tid.

Allan

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 08-04-11 21:16

Den 05.04.2011 kl. 21:17 skrev Allan Møller <allan@allanm.dk>:

> [...]
> samme dag" - skiltet var bare faldet ned / forsvundet.
>
> Surt men ud fra mit kønummer og antalet foran mig sparede jeg nu nok

Sæt kryds i kalenderen. Det er en af de få gange, du har været glad for
at have talt med en MC betjent.

mvh
Henning