Stafetten: Aprilsnar
Fra : B. Sørensen

Dato : 01-04-11 14:12

Inspireret af dagens dato udfordrer jeg jer til at komme med de bedste bud
på en aprilsnar-sang. Dvs en sang, hvor fænomenet optræder, eller hvor I
tænkte: Ej, det kan de ikke mene alvorligt!, eller... Er spændt på at se
jeres forslag.

Lægger selv lige for med en af vor tids mest originale kunstere:
Rufus Wainwright: Aprils Fools
http://www.youtube.com/watch?v=mIF6f3tFxBw

Bente Sørensen.

Fra : Henning Jensen

Dato : 01-04-11 14:55

On 01-04-2011 15:11, B. Sørensen wrote:
> Inspireret af dagens dato udfordrer jeg jer til at komme med de bedste
> bud på en aprilsnar-sang.

Det var noget af en udfordring!!!

Dionne Warwick med "April Fools":

http://www.youtube.com/watch?v=Cwk4QLB8vkU

Popeye og Olivia's 1. april:

http://www.youtube.com/watch?v=Yrqp2VoRwlU

Og til sidst en rigtig aprilsnar. Den legendariske BBC reportage om
spagettihøsten i 1957:

http://www.youtube.com/watch?v=27ugSKW4-QQ

Henning.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-04-11 16:02

> [...]
>på en aprilsnar-sang. Dvs en sang, hvor fænomenet optræder, eller hvor I
>tænkte: Ej, det kan de ikke mene alvorligt!, eller... Er spændt på at se

Ikke så meget med april at gøre, men en fool er der da tale om.
Beatles med "Fool On The Hill":
http://www.youtube.com/watch?v=Tg1k_G6fRpQ

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : B. Sørensen

Dato : 01-04-11 16:31

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> Ikke så meget med april at gøre, men en fool er der da tale om.
> Beatles med "Fool On The Hill":
> http://www.youtube.com/watch?v=Tg1k_G6fRpQ

Smuk, sørgmodig klassiker. Dejligt genhør. Tak.

Bente

Fra : Henning Jensen

Dato : 01-04-11 20:15

On 01-04-2011 15:11, B. Sørensen wrote:
> Inspireret af dagens dato udfordrer jeg jer til at komme med de bedste
> bud på en aprilsnar-sang.

Hvor bliver I af med bud?
Vi mandfolk kan da ikke lade Bente Sørensen i stikken!!!

Blur med "Fool's day":

wake up straight
caught out by the sun
on the first day of April

http://www.youtube.com/watch?v=V8ixnqRyfzU&feature=related

Marty Robbins med "April Fool's Day":

http://www.youtube.com/watch?v=ezUDL__DVDc

Henning.

Fra : Max

Dato : 01-04-11 20:21

Hej Henning

> Vi mandfolk kan da ikke lade Bente Sørensen i stikken!!!

Det er da godt vi har dig Henning, så behøver vi andre
jo ikke gøre noget.

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 01-04-11 20:33

On 01-04-2011 21:21, Max wrote:

> Det er da godt vi har dig Henning, så behøver vi andre
> jo ikke gøre noget.

Ja, jeg burde helt trække mig. Har overvejet det flere gange.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-04-11 21:14

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Ja, jeg burde helt trække mig.
> Henning.

Sagde hun også det igår?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 01-04-11 23:26

On 01-04-2011 22:13, Åge Halldorsson wrote:

> Sagde hun også det igår?

Kom med noget musik Åge. Du plejer at have så mange gode forslag.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-04-11 09:18

> Kom med noget musik Åge. Du plejer at have så mange gode forslag.
>
> Henning

Værsågod: http://www.youtube.com/watch?v=TgTieHHIH00

Og mere "værsågod":
http://www.youtube.com/watch?v=hLvdOh-BhIA

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-04-11 09:28

On 02-04-2011 10:18, Åge Halldorsson wrote:

> Værsågod: http://www.youtube.com/watch?v=TgTieHHIH00
>
> Og mere "værsågod":
> http://www.youtube.com/watch?v=hLvdOh-BhIA

Det er aprilsnar! Endda 2 stk!!!

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-04-11 09:47

> Det er aprilsnar! Endda 2 stk!!!
>
> Henning

Ajjjjj altså

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-04-11 09:51

On 02-04-2011 10:46, Åge Halldorsson wrote:

> Ajjjjj altså

Rolig nu, Åge.

De passer perfekt ind i Bente Sørensen emne for stafetten, citat:

Fra : B. Sørensen

Dato : 02-04-11 17:39

"B. Sørensen" <curly@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeres forslag.
>
> Lægger selv lige for med en af vor tids mest originale kunstere:

Har ikke modtaget Hennings meddelelse, så den efterfølgende polimik holder
jeg mig gladeligt udenfor.
Derfor går stafetten til Per for "Fool on the Hill".
Det var sådan set en af de lettere afgørelser :)

Bente

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-04-11 12:37

> [...]
>jeg mig gladeligt udenfor.
>Derfor går stafetten til Per for "Fool on the Hill".
>Det var sådan set en af de lettere afgørelser :)

Jeg takker for den store ære og vender hurtigst muligt tilbage, med et nyt
emne.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport