Krutte og Linå snakker musikgenrer
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-03-11 14:29

Fra : Henning Jensen

Dato : 30-03-11 15:39

On 30-03-2011 15:28, Åge Halldorsson wrote:
> http://www.sol.no/klipps/video/tvillinger_har_en_interessant_samtale_0
> Hilsen Åge

Der ligger meget godt på Nettet. Her er først et fint nummer og derefter
en stor krammer 4.20 inde i nummeret.

http://www.youtube.com/watch?v=btjB-w4gyT8

Henning

Fra : -=JF=-

Dato : 30-03-11 19:21

Den 30/03/11 16.39, Henning Jensen skrev:

> http://www.youtube.com/watch?v=btjB-w4gyT8

Halt maule, der er energi i det nummer!!
Jeg har aldrig tidligere hørt om hverken Beth Ditto eller om The Gossip,
men dem skal jeg da se om jeg kan finde til download et eller andet sted.

--
Mhv.
John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-03-11 22:32

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Der ligger meget godt på Nettet. Henning

Men hvem af de to er egentlig Krutte og hvem er Linå-manden. De taler
nogenlunde ens. HAHAHA

Fra : Henning Jensen

Dato : 30-03-11 16:03

On 30-03-2011 15:28, Åge Halldorsson wrote:

Har du nogle anmeldelser fra Hansi koncerten i Ballerup. Der var
underligt nok ledige billetter til det sidste?
Jeg har kun fundet Folketidende's fra Lolland-Falster:

http://www.folketidende.dk/150-lokale-til-tyrolerbal-med-hansi-hinterseer

Der er nogle enkelte billeder og det er værd at bemærke det første, et
glimt ind i en af busserne, som er fyldt med glade og forventningsfulde
pensionister.

Henning