Gødning til græs: Hvornår
Fra : Bjarne K.

Dato : 30-03-11 13:25

Hvornår vil være optimalt at gøde lidt, hvis man vil have græsset til at gro
optimalt (meget)

Nu, eller når (hvis) det bliver lidt varmere, og der kommer gang i sagerne ?

Bjarne K.

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 30-03-11 15:23

Den 30-03-2011 14:24, Bjarne K. skrev:
> Hvornår vil være optimalt at gøde lidt, hvis man vil have græsset til at gro
> optimalt (meget)
>
> Nu, eller når (hvis) det bliver lidt varmere, og der kommer gang i sagerne ?

Der er ikke brug for gødning før væksten kommer i gang.
Spar på gødningen hvis ikke du elsker at slå græsset.
Hilsen Matthias

Fra : Bjarne K.

Dato : 31-03-11 10:10

"Matthias H. Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> wrote in message

> Der er ikke brug for gødning før væksten kommer i gang.
> Spar på gødningen hvis ikke du elsker at slå græsset.
> Hilsen Matthias

OK, jeg vil vente lidt.

Nu er det en lille mark, og jeg har nogen til at slå (æde) græssen Jeg
plejer ikke at gå så meget op i det, men i år er det godt nok gnavet i bund
(fra sidste år), så jeg vil gerne have gang i sagerne, så der er godt med
græs, når fårene slippes ind på marken.

Tak for svar.

Bjarne K.