Det var ikke mig!
Fra : Leif

Dato : 29-03-11 16:27

Fra : Per

Dato : 29-03-11 17:12

Leif wrote:
> He he
> http://www.jv.dk/artikel/1091966:Esbjerg--Fraek-tyv-snuppede-bil-i-tomgang-i-Esbjerg

Og forsikringen dækker ikke den slags tyverier.... Det har han nu lært til
en anden gang..

Per

Fra : Anders Majland

Dato : 29-03-11 19:24

> Og forsikringen dækker ikke den slags tyverier.... Det har han nu lært til
> en anden gang..

Det var der også en der lærte i Silkeborg for omkring en måned siden. En
nyere c5 blev stjålet og brændt af. Ejeren forsøgte at stoppe tyven men
forgæves ...
http://www.mja.dk/artikel.php?node_id=53781&click_origin=article_related_article_1

Fra : Fly Christensen

Dato : 30-03-11 06:48

On Tue, 29 Mar 2011 17:26:41 +0200, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk>
wrote:

>He he
>http://www.jv.dk/artikel/1091966:Esbjerg--Fraek-tyv-snuppede-bil-i-tomgang-i-Esbjerg

Det kunne godt have været mig.... (næsten)

Min fader og jeg var stærkt fristede til at låne en reklamevogn, hvor
nøglerne sad i.
Vi var enige om, at det kunne være sjovt at køre bilen rundt om blokken,
låse den af og så sende nøglerne med posten, med oplysningen om, hvor
køretøjet kunne afhentes.

Vi var dog for meget kyllinger til, at vi gjorde det.

Fly

Fra : lom k

Dato : 30-03-11 21:48

Leif wrote:

> He he
> http://www.jv.dk/artikel/1091966:Esbjerg--Fraek-tyv-snuppede-bil-i-tom
> gang-i-Esbjerg
>
> /Leif

hvor længe er det lige den må stå i tom gang??

--
MVH

Lars-Ove Madsen
IT job søges. Sjælland

Fra : Per

Dato : 30-03-11 21:51

lom k wrote:

> hvor længe er det lige den må stå i tom gang??

Det er forskelligt fra kommune til kommune.

Normalt imellem 1 og 3 minutter.

/ Per

Fra : Armand

Dato : 02-04-11 14:43

Den 30-03-2011 22:47, lom k skrev:

> hvor længe er det lige den må stå i tom gang??

Misdæderen er garanteret den nabo der, morgen efter morgen, skal lægge
øre til tomgangen på et så ukristeligt tidspunkt!

--
Armand