Golf 4, 1997, 1,9 TDI, 110 HK
Fra : Arne Riis

Dato : 28-03-11 15:08

Hej
er der nogen herinde, som ved hvad nyvognsprisen på gule plader var i 1997 ?
Eller som ved hvor jeg kan finde det. Jeg har prøvet de mest kendte:
Bilpriser, Bilbasen, Autoforum,
men ingen af dem går så langt tilbage. Jeg er usikker på om bilen blev
importeret til DK i 97, måske først i 98.
På forhånd tak.
Arne

Fra : Arne Riis

Dato : 29-03-11 15:21

"Arne Riis" <famriis@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men ingen af dem går så langt tilbage. Jeg er usikker på om bilen blev
> importeret til DK i 97, måske først i 98.

Det lader ikke til at nogen ved det, men kan det tænkes at nogen ved hvad
den kostede på hvide plader.
For så kan man bruge 70% reglen. Dvs at på gule plader kostede den 70% af en
på hvide plader.
Arne

Fra : Jens Hansen

Dato : 31-03-11 19:38

"Arne Riis" skrev i meddelelsen

> [...]

den kostede på hvide plader.
For så kan man bruge 70% reglen. Dvs at på gule plader kostede den 70% af en

Fra FDM's
Denne bil er en Volkswagen Golf 1.9 JOKER VARIANT TDI årgang 1997 til
198.968 kr. Bilen har 5 døre og en motorstørrelse på 1.9 liter. .

--

Mvh Jens

Fra : Klaus G.

Dato : 31-03-11 21:02

> er der nogen herinde, som ved hvad nyvognsprisen på gule plader var i 1997
> ?
Her måske?
http://bilmodel.dk/Biler/VW/

--