Andrea Berg i Flensburg
Fra : John

Dato : 27-03-11 12:23

Hej!

Til interesserede, har jeg lagt en række fotos fra Andrea Berg's koncert i
Campushalle, Flensburg fra 11.03.2011:

http://helenefischer.forumup.dk/about2-helenefischer.html

I øvrigt føler jeg med Andrea i disse dage! I torsdags, få timer før hun
skulle modtage en "Echo" for årets kunstner i Berlin, kørte hendes forældre
galt i deres bil nær Ludwigsburg, og kørte ind i et træ, og er svært
tilskadekomne. Heldigvis skulle de begge være uden for livsfare. Bl.a. har
hendes mor (som Andrea ofte nævner i sine koncerter), brækket både arm og
ben.
Andrea vurderer fra dag til dag om hun kan gennemføre sine koncerter, da hun
i øjeblikket er på tour! 25.03.2011 i Zürich og 26.03.2011 i Freiburg blev
gennemført! Hun har indtil videre i hele sin karriere aldrig aflyst én
koncert! Men det er fuldt forståeligt, hvis hun gør det i dette tilfælde! I
aften skal hun give koncert i franske Strassbourg, hvis alt går vel!

John

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-03-11 13:28

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Heldigvis skulle de begge være uden for livsfare. Bl.a. har
> hendes mor (som Andrea ofte nævner i sine koncerter), brækket både arm og
> ben.

Hvornår har brækkede arme og ben været livsfarlige?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-03-11 14:36

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Hvornår har brækkede arme og ben været livsfarlige?

Det var da utroligt. Du læser da en tekst, som fanden læser bibelen.

Der står, at de er udenfor livsfare.
Herefter supleres oplysningen med hvad er er sket.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-03-11 15:26

meddelelse news:4d8f3d34$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det var da utroligt. Du læser da en tekst, som fanden læser bibelen.
>
> Der står, at de er udenfor livsfare.
> Herefter supleres oplysningen med hvad er er sket.

javel ja. Åge faldt på det glatte fortov og stødte sin lillefinger, men er
iøvrigt uden for livsfare

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-03-11 15:42

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> javel ja. Åge faldt på det glatte fortov og stødte sin lillefinger, men er
> iøvrigt uden for livsfare

Der stod at de kørte und i et træ og blev svært tilskadekomne, så er det da
rimeligt straks at skrive, at de dog er udenfor livsfare.
Sådan siger man alle steder i lignende tilfælder - også når det fortælles
i tv og radio.

Hilsen Åge

Fra : -=JF=-

Dato : 27-03-11 16:01

Den 27/03/11 16.26, Allan Krautwald skrev:

> javel ja. Åge faldt på det glatte fortov og stødte sin lillefinger,

In a perfect world, ville han have stødt begge pegefingre, og således
være uden muligheder for at fylde så meget i nyhedsgrupperne

--
Mhv.
John

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-03-11 16:05

"-=JF=-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> In a perfect world, ville han have stødt begge pegefingre, og således være
> uden muligheder for at fylde så meget i nyhedsgrupperne

LOL touche

Fra : -=JF=-

Dato : 27-03-11 18:26

Den 27/03/11 17.04, Allan Krautwald skrev:
> "-=JF=-"<null@null.null> skrev i en meddelelse

> LOL touche

Jeg fik bare et billede på nethinden af en mand i blå Kansas-smækbukser,
Regent-skjorte fra 70'erne med kæmpe-flipper, brunt mønster og de fleste
knapper i behold, og en grøn fedtet slidt bøllehat fra Massey Ferguson
til at fuldende ensamblet

Kan du ikke se ham for dig... albuerne oppe i skulderhøjde, skiftevis
venstre og højre pegefinger der hakker ned i 80'er-tastaturet mens
286'eren står og snurrer hyggeligt på spisebordet Jeg er lidt i
tvivl om der er skruet en slukket cerutstump ind i mundvigen.

Og i virkeligheden er han måske en Armaniklædt skarp haj Who knows.

--
Mhv.
John

Fra : Max

Dato : 27-03-11 16:13

Hej -=JF=-

> In a perfect world, ville han have stødt begge pegefingre, og således
> være uden muligheder for at fylde så meget i nyhedsgrupperne

I den verden er der jo ingen der falder, og dem der burde
flade, ja de er der vel slet ikke ?

Max

Fra : -=JF=-

Dato : 27-03-11 18:15

Den 27/03/11 17.12, Max skrev:
> I den verden er der jo ingen der falder, og dem der burde
> flade, ja de er der vel slet ikke ?

Nårh - Aage er sikkert god nok - på Fur... Og der kan han jo godt gå
rundt med strittende pegefingre uden at "genere" sagesløse usenettere.

--
Mhv.
John