Købe specialmusik hvor?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-03-11 12:13

Er der nogen der ved hvilke rigtige pladebutiker (ikke egentlige
netbutikker) der er gode til at kunne bestille ret specielle ting hjem fra
udlandet?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 26-03-11 13:33

meddelelse news:4d8dca48$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Er der nogen der ved hvilke rigtige pladebutiker (ikke egentlige
> netbutikker) der er gode til at kunne bestille ret specielle ting hjem fra
> udlandet?
>
> Hilsen Åge
Det kommer lidt an på, hvad det er du vil købe.
Men jeg bruger da www.amazon.co.uk som har mange gode ting og der kan spares
gode penge tit.
Hvis du får efter tyske ting (hvilket man jo godt kunne vente), så prøv den
tyske www.amazon.de

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-03-11 15:43

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> spares gode penge tit.
> Hvis du får efter tyske ting (hvilket man jo godt kunne vente), så prøv

Tysk musik kan efterhånden fås overalt i landet. Det er hollandsk musik jeg
er interesseret i. Og det skal være en fysisk butik.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-11 16:21

meddelelse news:4d8dfb8f$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Tysk musik kan efterhånden fås overalt i landet. Det er hollandsk musik
> jeg er interesseret i. Og det skal være en fysisk butik.

Ud over Hollands største internationale musiknavn Within Temptation, er der
nok ikke meget at hente her i landet.
Men der er jo ikke ret langt til Holland, og Amsterdam er et mekka af
pladebutikker. Her er en af dem: http://www.fame.nl/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-03-11 20:39

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> der nok ikke meget at hente her i landet.
> Men der er jo ikke ret langt til Holland, og Amsterdam er et mekka af

Arhhhh... Musik med Ándre Rieu og Frans Bauer skulle ikke være umuligt at
finde her i landet.

Men det var nu sån noget her jeg ledte efter:
http://www.youtube.com/watch?v=GYAopoHXcYg&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=Frzq65oCWHE&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 26-03-11 16:28

meddelelse news:4d8dfb8f$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Og det skal være en fysisk butik.

> Hilsen Åge
Skal du da ud og rejse?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-03-11 17:00

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4d8dfb8f$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Og det skal være en fysisk butik.

> Skal du da ud og rejse?

Nej, tidligere brugte jeg at ringe til STEREO STUDIE og fortælle hvilke
cd-er jeg ville have. Når de så havde fået dem hjem det var muligt, fortalte
de hvor mange penge jeg skulle sende og se sendte de cd-erne til mig. Den
service er ophørt, da mange ikke hentede det som de bestilte. Nu skal man
betale forud, selv om de måske ikke får alle de cder hjem jeg jeg bestilte.
Herefter vil man så refundere for meget indbetalt beløb.
Det er jo også fint nok. Det gider jeg bare ikke. Alt det penge frem og
tilbage

Jeg skal bare have fundet en anden pladebutik her i nærheden. en som vil den
service. Længere er den ikke.
Området er Skive, Nykøbing, Thisted, Holstebro, Viborg, Struer, Lemvig

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-03-11 17:04

meddelelsen news:4d8e0d8f$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg skal bare have fundet en anden pladebutik her i nærheden. en som vil
> den service. Længere er den ikke.
> Området er Skive, Nykøbing, Thisted, Holstebro, Viborg, Struer, Lemvig

Okay, det her er så Københavnstrup, men de har et hollandsk lager i
kælderen. Mums.
http://www.mintrecords.dk/om.php

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-11 17:12

meddelelse news:4d8e0e7e$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Okay, det her er så Københavnstrup, men de har et hollandsk lager i
> kælderen. Mums.
> http://www.mintrecords.dk/om.php

Nej Åge, de har et hollandsk udsalg, og det er noget helt andet ;)
http://da.wikipedia.org/wiki/Hollandsk_auktion

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-03-11 19:40

> [...]
> meddelelse news:4d8e0e7e$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nej Åge, de har et hollandsk udsalg, og det er noget helt andet ;)

ÅRHHHH.... SHIT! - Så flosser vi lige den seddel med telefonnummeret i
stykker. ØV!

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-11 17:09

meddelelse news:4d8e0d8f$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> cd-er jeg ville have. Når de så havde fået dem hjem det var muligt,
> fortalte de hvor mange penge jeg skulle sende og se sendte de cd-erne til

Det er da ikke ret meget forskelligt fra at handle i en netshop.

>Den service er ophørt, da mange ikke hentede det som de bestilte. Nu skal
>man betale forud, selv om de måske ikke får alle de cder hjem jeg jeg
>bestilte. Herefter vil man så refundere for meget indbetalt beløb.

Fysiske cd'er er et uddøende medie. Gør dog som de fleste, og hent dem på
TDC Play, eller en tilsvarende musikbutik. Enkelt og hurtigt.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 26-03-11 17:22

meddelelse news:4d8e0d8f$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nej,

Nå men så kan det vel lige meget, om det er en rigtig butik, når du ikke
kommer forbi.

Fra : Henning Jensen

Dato : 26-03-11 17:56

On 26-03-2011 17:00, Åge Halldorsson wrote:

> Jeg skal bare have fundet en anden pladebutik her i nærheden. en som vil
> den service. Længere er den ikke.
> Området er Skive, Nykøbing, Thisted, Holstebro, Viborg, Struer, Lemvig

På Nettet. iMusic har skaffet så godt som alt hjem jeg har bestilt. Du
bestiller og derefter modtager du din CD/DVD med posten, samt et
giroindbetalingskort, som du så kan betale i din bank eller på posthuset:

http://www.imusic.dk/

Jeg er overbevist om, at du har en fysisk radiobutik i kæden 'Expert', i
området:

http://underholdning.expert.dk/

Gå ind fysisk og få dem til at skaffe det hjem du ønsker. Det kan jeg
gøre på Sjælland, så det må du også kunne gøre udi det nordjydske.
Har du overhovedet prøvet?

Henning.