Mercedes SLK 230 Kompressor - Pro et contr~
Fra : Per O.

Dato : 23-03-11 20:31

Går i seriøse overvejelser angående anskaffelse af ovennævnte karet.

Nogen som har noget godt/mindre godt/skidt at sige om denne vogn?

Vi snakker årgang 1997-2000

/PM

Fra : TDN

Dato : 23-03-11 21:01

"Per O." <nono@dk> skrev i meddelelsen
> Går i seriøse overvejelser angående anskaffelse af ovennævnte karet.
>
> Nogen som har noget godt/mindre godt/skidt at sige om denne vogn?
>
> Vi snakker årgang 1997-2000
>
> /PM

Check den for rust, Mercedes i de årgange ruster hurtigere en Skoda 105L
parkeret i vesterhavet. Hvis den ikke er gennemrustet skal du sikre dig at
rustgarantien er opretholdt med de rusteftersyn Mercedes forlanger, da
Mercedes prøver på alle måder at omgå deres rustgaranti på 30 år.

Mvh
Thomas

Fra : Henrik B.

Dato : 23-03-11 21:09

> "TDN" skrev i meddelelsen
> Nogen som har noget godt/mindre godt/skidt at sige om denne vogn?
>
> Vi snakker årgang 1997-2000

Generelt en god og slidstærk vogn, motor, gear m.v.

Ja, hvis vi taler E-klassen og Vito, men ikke en SLK'er...

--
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/

Fra : TDN

Dato : 23-03-11 21:21

> Generelt en god og slidstærk vogn, motor, gear m.v.

> Ja, hvis vi taler E-klassen og Vito, men ikke en SLK'er...

> [...]

Sikker på det, jeg har efterhånden hørt om mange Mercedes modeller (mener
også S og C er ramt) selv en CL600 som nogle venner har har været afsted og
få banket rust 2-3 gange og det er bil til 2,6 mill.

Mvh
Thomas

Fra : Per O.

Dato : 25-03-11 14:45

On Wed, 23 Mar 2011 21:20:51 +0100, "TDN"
<tdnfjerndette@net.telenor.dk> wrote:

> [...]
>også S og C er ramt) selv en CL600 som nogle venner har har været afsted og
>få banket rust 2-3 gange og det er bil til 2,6 mill.

Tak for Jeres input
God weekend

PM