Michael Andersen
Fra : Ukendt

Dato : 22-03-11 14:21

Jeg faldt nærmest tilfældigt over Michael Andersens debutalbum Timeglasset.
Han lyder en del som John Mogensen, og hans sange kredser også omkring
den lille mand på gulvet.

Er der lignende sangere, som kan sammenlignes?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-03-11 07:19

<Steen> skrev i en meddelelse
> [...]
> lille mand på gulvet.
>
> Er der lignende sangere, som kan sammenlignes?

Hej Steen

Tja, der er da en som F.eks Ole Berthelsen...

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-11 11:14

On 2011-03-23 07:18:47 +0100, Benny Mortensen said:

> <Steen> skrev i en meddelelse

> Hej Steen
>
> Tja, der er da en som F.eks Ole Berthelsen...
>
> M.V.H....Benny..

Ham har jeg godtnok aldrig hørt om, der må googles...

Tak for input

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-03-11 13:21

<Steen> skrev i en meddelelse

> Ham har jeg godtnok aldrig hørt om, der må googles...
>
> Tak for input

Det havde jeg heller ikke... Jeg mener han har en hjemmeside, der svarer til
hans navn. Han var med i en stak plader jeg købte, og den havde da sådan
helt sin egen charme, en del af det måske, fordi det er kendte områder han
synger om...

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-11 00:40

On 2011-03-26 13:20:52 +0100, Benny Mortensen said:

> [...]
> svarer til hans navn. Han var med i en stak plader jeg købte, og den
> havde da sådan helt sin egen charme, en del af det måske, fordi det er

Hans musik kan måske stemningsmæssigt sammenlignes lidt med Johnny
Madsen, men hans stemmepragt er ikke lige noget der hitter hos
mig...altså OB's

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-03-11 11:18

<Steen> skrev i en meddelelse

> Hans musik kan måske stemningsmæssigt sammenlignes lidt med Johnny Madsen,
> men hans stemmepragt er ikke lige noget der hitter hos mig...altså OB's

Nej jeg tror da heller ikke, han bliver noget stort navn.... Som jeg skrev,
måske mest, fordi det for mig er kendte steder han synger om, han bor jo her
i området. Derfor har jeg ham da heller ikke mistænkt, for at være uhyre
aktiv, siden jeg skulle finde ham i en stak tilfældigt købte plader ...
Men som sagt, en egen charme, syntes jeg gør ham værd at høre på.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-03-11 08:58

"Steen" skrev i meddelelsen
> [...]
> lille mand på gulvet.
>
> Er der lignende sangere, som kan sammenlignes?

Ja da. Dansktopmusikken stormer jo frem i disse år. Det gør også............

"Jørn Rosenville". En tidligere en Funny Boyz. http://hammedhatten.dk/
(Han reklamerer lidt med at vi skal huske at stemme på ham til Dansktoppen,
hehe - Det er nown warr nown, de sangere)

Her har vi lige Michael Andersen: http://www.michaelandersen.tv/

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-11 09:30

On 2011-03-27 09:58:27 +0200, Åge Halldorsson said:

> [...]
> (Han reklamerer lidt med at vi skal huske at stemme på ham til
> Dansktoppen, hehe - Det er nown warr nown, de sangere)

Jeg er ikke helt sikker på hvad Michael Andersen selv mener om at blive
sat i bås med Funny Boyz og tyrolerhatte

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-03-11 09:46

"Steen" skrev i meddelelsen

> Jeg er ikke helt sikker på hvad Michael Andersen selv mener om at blive
> sat i bås med Funny Boyz og tyrolerhatte

Jeg tror han vil blive sur over at blive sat i bås med tyrolerhatte. Og pop
og rock og sån noget.
Hvem vil ikke det.

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-11 17:58