Garageport
Fra : Theilo

Dato : 20-03-11 14:00

Hej Gruppe

Jeg har en garage og en carport bygget sammen ved siden af hinanden.

Garagen bliver ikke brugt til bilen og kommer heller ikke til det på noget
tidspunkt.
Nu overvejer jeg at fjerne garageporten og bygge en væg op af træ istedet
for, men må jeg det?

I bbr ejermeddelsen står der:
Bebygget areal for bygningen 49kvm
areal af carport 24kvm.

Den skal ikke bruges til beboelse, men kun som skur.

Johnny T

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-03-11 21:05

"Theilo" <hindbaer@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Bebygget areal for bygningen 49kvm
> areal af carport 24kvm.
>
> Den skal ikke bruges til beboelse, men kun som skur.

Jeg ville kontakte BBR og forsikringen og høre om der er problemer.

Umiddelbart kan jeg ikke forestille mig det.

--
Per
www.campingogbil.dk