Hvis denne her er med afgift?
Fra : Ivan Madsen

Dato : 19-03-11 18:47

http://politiken.dk/tjek/bilmarked/?ad_car_id=1020949&ref=zonen

Jeg synes det lugter langt væk af uden afgift?
For hvis det er med afgift, så stod den ude i min indkørsel

Fra : Henning

Dato : 19-03-11 19:13

On Sat, 19 Mar 2011 18:46:54 +0100, Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> wrote:

>http://politiken.dk/tjek/bilmarked/?ad_car_id=1020949&ref=zonen
>
>Jeg synes det lugter langt væk af uden afgift?

Der er kun en der kan svare - og han læser sikkert ikke med i denne gruppe.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 19-03-11 19:30

On Sat, 19 Mar 2011 19:12:52 +0100, Henning <no.mail@all.invalid>
wrote:

>Der er kun en der kan svare - og han læser sikkert ikke med i denne gruppe.

Tjah - men de står til omkring 400 k på bilbasen - så'eh. Gider ikke
ringe - for enten står jeg med en stjålet bil eller også med noget der
ikke kan indregistreres pga. afgifter.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 19-03-11 19:56

Ivan Madsen formulerede lørdag:
> http://politiken.dk/tjek/bilmarked/?ad_car_id=1020949&ref=zonen
>
> Jeg synes det lugter langt væk af uden afgift?
> For hvis det er med afgift, så stod den ude i min indkørsel

Er du Amailie, eller lader du bare som om ??

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Ivan Madsen

Dato : 19-03-11 19:58

Tak i lige måde, bror idiot!

Fra : Brian Sørup

Dato : 19-03-11 20:39

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen
> http://politiken.dk/tjek/bilmarked/?ad_car_id=1020949&ref=zonen
>
> Jeg synes det lugter langt væk af uden afgift?
> For hvis det er med afgift, så stod den ude i min indkørsel

Priserne starter ved €16000,- i Tyskland for en tilsvarende model, så mon
ikke prisen er en tastefejl, da det ser ud til nummerpladen er streget over
?
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 19-03-11 20:45

On Sat, 19 Mar 2011 20:38:45 +0100, Brian Sørup <brizzen@live.dk>
wrote:

> [...]
>ikke prisen er en tastefejl, da det ser ud til nummerpladen er streget over

Men det rimer stadig ikke - går bare i seng nu! og stoler ikke på en
annonce i al fremtid, bortset fra naturligvis hvis nogen sælger en '02
Punto JTD med 300k på klokken til 50+k. ) Så er jeg der som et søm
for at finde en køber magen til )

Fra : troglodyt

Dato : 20-03-11 01:20

> [...]

>Jeg synes det lugter langt væk af uden afgift?
>For hvis det er med afgift, så stod den ude i min indkørsel
Hvor er drenge da umådeligt dumme - piger er også, men på en anden
måde.

Der findes andre værdier end dem man kan købe for penge!

troglodyt

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-03-11 22:22

Isang tao pinangalanan, Ivan Madsen nagsulat:

>http://politiken.dk/tjek/bilmarked/?ad_car_id=1020949&ref=zonen
>
>Jeg synes det lugter langt væk af uden afgift?
>For hvis det er med afgift, så stod den ude i min indkørsel

Prøv at sammenligne med denne her:

http://www.bilzonen.dk/brugt-bil/987653/audi-a6-30tdi-165kw-quattro-tiptronic
--
Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Nu med Honda Shadow VT750 årg.1983