Hvor købes en alu skinne
Fra : Ivan

Dato : 17-03-11 15:01

Dav i gruppen

Hvor kan jeg kåbe en alu skinne, på disse mål: 100*15*75(l*t*b mm)
Jeg har prøvet alle steder, det passer ikke for så havde jeg jo fundet.
Hvor for jeg sådan en stump

Hi
Ivan

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 17-03-11 15:29

Ivan forklarede:
> Dav i gruppen
>
> Hvor kan jeg kåbe en alu skinne, på disse mål: 100*15*75(l*t*b mm)
> Jeg har prøvet alle steder, det passer ikke for så havde jeg jo fundet.
> Hvor for jeg sådan en stump

Vi er enige om at den "kun" skal være 10cm lang - 1½cm tyk - 7½cm bred
ik ?

Hvis det er tilfældet, så har jeg nok et stykke...

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Ivan

Dato : 17-03-11 17:36

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> ?
>
> Hvis det er tilfældet, så har jeg nok et stykke...

Dav Brian

Det er helt korrekt det skal ikke være større. Det lyder da godt hvis du har
sådan en stump, hvordan gør vi så lige det?

Hi
Ivan

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 17-03-11 20:03

Ivan har bragt dette til os:
> "Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er helt korrekt det skal ikke være større. Det lyder da godt hvis du har
> sådan en stump, hvordan gør vi så lige det?

Har sådan en stump, den er godt nok 20mm tyk, men den fræser jeg bare
ned, hvor bor du i dk ?

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Ivan

Dato : 18-03-11 10:23

Dav Brian

Jamen hov kan du fræse? Hvis jeg nu sender dig en mail med en vedhæftet fil
så kan du måske lave den helt færdig.
Jeg bor i Odense.

Hi
Ivan

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-03-11 12:17

Ivan har bragt dette til os:
> Dav Brian
>
> Jamen hov kan du fræse? Hvis jeg nu sender dig en mail med en vedhæftet fil
> så kan du måske lave den helt færdig.
> Jeg bor i Odense.

Kan du tegne i AutoCAD ?, for den kan køres direkte i fræser

Ellers bare send tegning så kigger jeg lige på det

BV

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Ivan

Dato : 18-03-11 13:56

Dav igen

Din mailadresse er det only4usenet@gmail.com?

Hi
Ivan

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-03-11 14:06

Den 18-03-2011, skrev Ivan:
> Dav igen
>
> Din mailadresse er det only4usenet@gmail.com?

Lige præcis, og du laver bare en alm. tegning

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Ivan