Reservedelsmanual til Webato fyr
Fra : Per Jensen

Dato : 17-03-11 13:28

Hej.

Jeg har købt mig et brugt Webasto fyr til bilen, der er tale om en model
"Thermo Top T" eller BW50 (Benzin/Wasser 5KW)

Jeg har installationshåndbog, men da jeg har haft den skildt totalt ad
for at rense det og skifte pakninger, vil jeg gerne lige gennemgå
service/stumpemanualen for at tjekke at alle pakninger osv er på de
korrekte pladser.

Har du sådan en eller et link til én så råb op!

// Per.

Fra : Martin

Dato : 17-03-11 17:13

"Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> korrekte pladser.
>
> Har du sådan en eller et link til én så råb op!

Check din mail :)

Martin

Fra : Per Jensen

Dato : 17-03-11 17:16

On 17/03/11 17.13, Martin wrote:

> Check din mail :)
>
> Martin

TAK!

Det ser altså ud til at den er forseglet ab fabrik med "rigtige"
pakninger og ikke flydende pakning, dem har jeg sku ikke, så må samle
den igen med flydende pakning.

// Per.

Fra : Martin

Dato : 17-03-11 17:28

> [...]
> og ikke flydende pakning, dem har jeg sku ikke, så må samle den igen med

Køb et ark pakningspapir og lav dem selv. Hvis du kun bruger det flydende er
det ret sikkert at det snart bliver utæt (ER prøvet)

Martin

Fra : Per Jensen

Dato : 18-03-11 12:28

On 17/03/11 17.27, Martin wrote:

> Køb et ark pakningspapir og lav dem selv. Hvis du kun bruger det flydende er
> det ret sikkert at det snart bliver utæt (ER prøvet)
>
> Martin

For sent. Det ER samlet igen med flydende pakning, og det er kun brugt
hvor der skal være lufttæt. De O-ringe der skal sidde er på plads.

Desuden de pakninger der skal sidde skal nok være af noget
gummimateriale, da de ikke er flade, de er buet.

Jeg har netop haft gang i fyret, og det virker perfekt.

Så mangler jeg bare at teste det Thermo Top Z/C jeg har liggende
(Heldigvis er pakningerne i det intakte og i god stand (dé er lavet af
pakningspapir), men jeg mangler en doseringspumpe til det...

Nogen der har én man må låne til test ?

// Per.

Fra : Martin

Dato : 18-03-11 13:49

> [...]
> (Heldigvis er pakningerne i det intakte og i god stand (dé er lavet af
> pakningspapir), men jeg mangler en doseringspumpe til det...

Hvor i landet ?

Martin

Fra : Per Jensen

Dato : 18-03-11 14:48

On 18/03/11 13.49, Martin wrote:

> Hvor i landet ?
>
> Martin

2730 Herlev.

// Per.

Fra : Martin

Dato : 18-03-11 17:30

"Per Jensen" <news@fjerneszapro.dk> skrev i en meddelelse

> 2730 Herlev.
>
> // Per.

Hmm...i østjylland ligger der en pumpe hos mig, så det er nok lige langt
nok.

Martin