Hvad hedder de?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-03-11 18:53

Nogen der ved hvad det her orkester hedder?

Det lyder sa ik`k sån helt ring` endda.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-03-11 18:54

meddelelsen news:4d80f8f9$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Nogen der ved hvad det her orkester hedder?
>
> Det lyder sa ik`k sån helt ring` endda.

.....Og det er jo så dem her:
http://www.youtube.com/watch?v=X9QRwzeyfJc&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Jan Hvillum

Dato : 16-03-11 20:15

Den 16-03-2011 18:53, Ã…ge Halldorsson skrev:

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> [...]

Sangen er skrevet og indspillet af "Frændur". Om det så er dem på
klippet skal jeg ikke gøre mig klog på. Den hedder "Gildiđ"

http://www.youtube.com/watch?v=IimaWbICGLo

Det er en rimelig kendt Færøsk gruppe - sangen her er ikke helt
repræsentativ - de er nok mere pop/rock generelt.

Jan Hvillum

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-03-11 23:24

"Jan Hvillum" <janodn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sangen er skrevet og indspillet af "Frændur". Om det så er dem på klippet
> skal jeg ikke gøre mig klog på. Den hedder "Gildid"

Det er dem på klippet.
Sangen hedder: Minnist tú gildið

--
Uffe Bærentsen