Kopiering af mapper i VB...
Fra : JC

Dato : 10-08-01 07:15

Hej.
Jeg sidder og er ved at lave et program der kan kopiere filer og mapper, men
jeg kan ikke få VB til at kopiere mine valgte mapper...hvordan gør man det?
Jeg er også interreseret i at høre hvordan man kan få "det valgte mappenavn
vist", med det mener jeg :
jeg har et directory object, hvor jeg kan vælge nogle mapper. Når man så
trykker på en mappe skal den kun gemme mappe navnet, og ikke hele stien...
ex. stien c:\programmer\blaaa\bla\ skal kun give navnet "blah" videre til en
listbox eller ligende når man trykker på den...
Håber at en eller anden kan komme med noget hjælp asap.
På forhånd tak!

Mvh.
Jens Christensen
bordeaux2@hotmail.com