28.03.2011
Fra : Henning Jensen

Dato : 13-03-11 14:42

Blot til orientering. En stor begivenhed finder sted i Midtdanmark.
Især interessant for de svendborggiensiske deltagere her fra gruppen.
Og hvis du, Åge, kører rask til, hjemmefra Furland, i den kommende uge,
kan du også godt nå frem på knallerten.

Hinterseer gæster Fyn om 14 dage!!! Og der er stadig billetter tilbage.
Hvordan kan det gå til???

Billetprisen er mellem 370 og 545 kroner. Det er billigt, det er jo kun
fremstillingsprisen!!!
Normalt betaler man op mod 1000 kroner for en billet til et TOP-navn.

http://www.danbillet.dk/default.efact?id=ticketdetail&mode=1&num=1001

Håber at se jer alle - Henning.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-03-11 14:50

Henning Jensen skrev:

>Billetprisen er mellem 370 og 545 kroner. Det er billigt,

syns dælme det er dyrt, udgiften til ørepropper er endda ikke indregnet

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : -=JF=-

Dato : 13-03-11 15:27

Den 13/03/11 14.41, Henning Jensen skrev:

> Håber at se jer alle - Henning.

I al fredsommelighed... Tak, men nej tak

--
Mhv.
John

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-11 15:30

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan du også godt nå frem på knallerten.
>
> Hinterseer gæster Fyn om 14 dage!!! Og der er stadig billetter tilbage.

Også i Aalborg:
http://www.billetnet.dk/Hansi+Hinterseer-billetter/event/GIG2703
Der kan selv en EU-knallert køre over fra Fur, på en tankfuld ;)

Fra : Jensen

Dato : 14-03-11 01:20

On 13 Mar., 15:29, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:
> Ogs i Aalborg:http://www.billetnet.dk/Hansi+Hinterseer-billetter/event/GIG2703
> Der kan selv en EU-knallert k re over fra Fur, p en tankfuld ;)

Ikke når han skal have grillmutter med bagpå...

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-03-11 22:49

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Normalt betaler man op mod 1000 kroner for en billet til et TOP-navn.

Ja netop

Fra : Max

Dato : 13-03-11 22:51

Hej Henning

> Normalt betaler man op mod 1000 kroner for en billet til et TOP-navn.

Hvorfor blander du det ind i det ?

Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-03-11 08:49

> [...]
> fremstillingsprisen!!!
> Normalt betaler man op mod 1000 kroner for en billet til et TOP-navn.

Tja, måske ikke så dum en ide... Men jeg tror nu, at jeg i givet fald vil
vælge Aalborg, dagen før... Det ligger lidt tættere på... Hvad så Åge, skal
vi ud og høre Hansi Hinterseer... Der er godt nok mere end 30 km, men vi
slipper for hørmen fra Ivans sure armhuler ... Det alene er jo næsten
billetprisen værd.

M.V.H....Benny..