MS Windows
briani 27239
HTTP 403
Fra : Per Andreasen

Dato : 12-03-11 23:01

Jeg vil meget gerne oprette et virtuelt XP drev for at kunne køre ældre
programmer. Jeg kører på nuværende tidspunkt Windows 7 64 bit i Home Edition
(Microsofts løsning dækker kun Pro og højere), men er informeret om, at jeg
kan løse mit problem ved at hente programmet VMWare Player og oprette mit
virtuelle drev gennem dette program. Jeg har derfor oprettet mig som kunde
www.VMware.com og mangler kun at aktivere min konto ved at klikke på et
tilsendt link. Når jeg forsøger dette, kommer en fejlside frem, hvor der
står "Webstedet afviste at vise denne webside" Fejl HTTP 403.
På siden står også:
"Fejlen (HTTP 403 - forbudt) betyder, at Internet Explorer kunne oprette
forbindelse til webstedet, men programmet har ikke tilladelse til at vise
websiden.

Hvis du vil have flere oplysninger om HTTP-fejl, skal du se i Hjælp."

Jeg kan intet finde om denne fejl. Kan nogen i gruppen hjælpe mig?

På forhånd tak for hjælpen.
Per Andreasen

Fra : Leif Neland

Dato : 13-03-11 00:47

Den 12-03-2011 23:01, Per Andreasen skrev:
> [...]
>
> Hvis du vil have flere oplysninger om HTTP-fejl, skal du se i Hjælp."
>
> Jeg kan intet finde om denne fejl. Kan nogen i gruppen hjælpe mig?

Du kan ikke gøre andet end at vente på at vmware får ordnet problemet på
deres webserver.

Leif

Fra : Rado

Dato : 13-03-11 02:22

On Sat, 12 Mar 2011 23:01:17 +0100, "Per Andreasen"
<per.andreasen@gmail.com> wrote:

> [...]
>tilsendt link. Når jeg forsøger dette, kommer en fejlside frem, hvor der
>står "Webstedet afviste at vise denne webside" Fejl HTTP 403.

Linket er ikke "knækket" (delt over to linjer)?

Nogle emailprogrammer sender kun første linie til browseren i så fald.

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Per Andreasen

Dato : 24-03-11 16:48

"Per Andreasen" skrev i meddelelsen

[...]

Jeg har fået løst problemet selv. Jeg kopierede aktiveringslinket og satte
det over i den alm. IE (ikke 64-bit). Herefter kørte det bare.

mvh Per