Andrea Berg styrer!
Fra : John

Dato : 12-03-11 13:21

Hej!

Havde i går aften fornøjelsen af, for første gang, at opleve Andrea Berg
live i Flensburg. En helt igennem fantastisk oplevelse. Hun har i den grad
publikum i sin hule hånd, og stemningen var da også til tider på
kogepunktet!

Scenen opbygget således at der var en lang "cat-walk" ud i hallen, så alle
havde faktisk muligheden for at komme ret tæt på! God idé!

I øvrigt et meget blandet publikum, heraf en hel del unge mennesker, og
sågar også børn. Hun var på scenen i næsten 3 timer, så jeg synes man fik
rigtig meget for 321 kr.!

Efter koncerten fik jeg en lille snak med hende, og spurgte om hun på et
tidspunkt kom til Danmark. Hun håbede på at de ville komme til Danmark næste
år i forbindelse med en ny turné. Det vil vi se frem til!

Lad os lige tage hendes største hit, som publikum jo kan udenad:
http://www.youtube.com/watch?v=Bs0WcFy9n6w. Klippet afspejler meget godt
både udseende og stemning fra Flensburg!

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-03-11 15:46

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> live i Flensburg. En helt igennem fantastisk oplevelse. Hun har i den grad
> publikum i sin hule hånd, og stemningen var da også til tider på

Forståeligt nok.

> Scenen opbygget således at der var en lang "cat-walk" ud i hallen, så alle
> havde faktisk muligheden for at komme ret tæt på! God idé

Ja, det bruger de meget

> I øvrigt et meget blandet publikum, heraf en hel del unge mennesker, og
> sågar også børn. Hun var på scenen i næsten 3 timer, så jeg synes man fik
> rigtig meget for 321 kr.!

Ja, slager er ved at have tag i et vældigt stort publikum efterhånden. Både
unge og ældre. Man ser det tydeligt også i Vildsund.

> Efter koncerten fik jeg en lille snak med hende, og spurgte om hun på et
> tidspunkt kom til Danmark. Hun håbede på at de ville komme til Danmark
> næste år i forbindelse med en ny turné. Det vil vi se frem til!

Godt. Lad os håbe hun vælger Skive eller Nykøbing. Eller måske Vildsund. Jeg
har foreslået dem om de ikke skulle prøve at få et tysk
slagernavn til Vildsund, i forbindelse med deres wældige
dansktop-festivitas. Det mente de vist ikke at de ville. De var så wældig
tilfredse
med dansktopmusik og mente at det var det eneste man skulle satse på.
ØV ALTSÅ.

> Lad os lige tage hendes største hit, som publikum jo kan udenad:
> http://www.youtube.com/watch?v=Bs0WcFy9n6w. Klippet afspejler meget godt
> både udseende og stemning fra Flensburg!

Men èr klippet fra Flensborg? Det er da voldsomt mange mennesker der er
tilstede. Det er faktisk lige så voldsomt som det antal publikum
Hansi-drengen trækker til
"Das grosse Open Air" i Kitchbühel. Men jeg kan se at det ikke er derfra.
Hvis det ikke er fra Flensborg, hvor kan det så være fra? - jeg synes ikke
jeg kan
nikke genkendende til sceneopbygningen. Det er heller ikke fra "Wenn de musi
Spielt" eller "Sommernacht am der Wortersee"
Men hold da kaje, hvor den der "belogen"-sang styrer vildt. Det er lige
så det risler en ned ad ryggen, af velvære, som om man var "Mitten in
paradis", hehe.
For Satan (ups!) hvor det lyder godt.

Hilsen Åge

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 13-03-11 14:57

> [...]
> nikke genkendende til sceneopbygningen. Det er heller ikke fra "Wenn de
> musi Spielt" eller "Sommernacht am der Wortersee"

Nej, klippet er ikke fra Flensburg, men fra hendes turné "Zwischen Himmel
Und Erde" i 2009, og koncerten er optaget i Berliner O² Arena.

> Men hold da kaje, hvor den der "belogen"-sang styrer vildt. Det er
> lige så det risler en ned ad ryggen, af velvære, som om man var "Mitten in
> paradis", hehe.
> For Satan (ups!) hvor det lyder godt.

Den sparker simpelthen røv! Man bliver aldrig træt af den! Hun kunne heller
ikke nøjes med at synge den én gang i Flensburg!

John

Fra : Michel Husted

Dato : 12-03-11 08:31

> [...]
> live i Flensburg. En helt igennem fantastisk oplevelse. Hun har i den grad
> publikum i sin hule hånd, og stemningen var da også til tider på

Jeg er oprigtigt misundelig!!!

Det er mig en gåde, at hun ikke også bliver markedsført i Danmark som
Helene Fischer og Hansi Hinterseer er blevet. Hun er efter min mening
langt bedre, men BMG har åbenbart ikke lyst til at skovle penge ind
på, hvad jeg tror ville blive en "storsellert" eller hvad det nu
hedder.

Jeg er vild med hendes stemme og Eugen Römers musik og arrangementer
af samme. Af samme grund tæller min cd-samling seks cd'er med hende,
og det bliver ikke de sidste. Jeg kunne også forestille mig, at hun er
en sød person, der har tid til en snak med publikummer. Hun ser sådan
ud

Andrea Berg: "Ein Tag mit Dir im Paradies" - http://www.youtube.com/watch?v=EB70sj6X1Vw

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-03-11 17:21

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen

Det er mig en gåde, at hun ikke også bliver markedsført i Danmark som
Helene Fischer og Hansi Hinterseer er blevet.

Jeg tror simpelkthen ikke de danske pladeselskaber har den fornødne viden om
den slags musik, til at de er dygtige nok til at kunne gennemskue
hvad der kan gøre sig og hvad der ikke kan gøre sig. Almen musikviden
mangler simpelhen, tror jeg.
Vi husker nok sidste år da man gik amok med at udgive tysk slager. Først
var der Hansi, så var der Semino, så var der Helene. Herefter kom der igen
en Hansi-cd og så kom der en mere Hansi-cd
og så kom der endnu en og vist nok en til. De sidste solgte ikke så godt.
Det burde jo være logik for perløhøns. Det er da absurd at tro at man kan
blive ved med at udgive cd-er med een bestemt sanger på samlebånd og tro at
fordi man har stormet butikkerne for at købe hans første danske cd, så vil
man blive ved med at købe cd-er med ham, bare man hovedløst udspyr cd-er med
ham.
Det er da ikke normalt. Det normale er da at man udgiver en enkelt og venter
et år på den næste.
Man skal selvfølgelig finde andre tyske slagersangere eller grupper,
f.eks. Andrea. Jeg ved slet ikke hvordan et pladeselskab kan finde på
overhovedet at tro at folk vil blive ved at købe cd-er med den samme sanger,
bare fordi han havde en storsællert på et tidspunk.
SONY var ellers vældig overraskede og derfor euforiske over sin
Hansi-cd-succes og sagde at der ville komme mere tysk alger fra deres hånd.
At de ikke havde den fornødne viden om det område de begav sig ind på viste
sig egentlig tydeligt fra starten.
1: De blev overraskede over slagermusikkens succes. Noget som egentlig
ikke burde være en overraskelse.
2: De anede ikke hvordan de skulle fortsætte succeen - men udgav bare
hovedløst mere med samme sanger.
Det er faktisk ret synd for dem, men som professionelt pladeselskab burde
man nok have indset det fundamentalt vigtige i at have folk med slagerviden
på cenmtrale topposter, i forbindelse med hvad man skal udgiver indenfor
sådan en genre. det kunne være Andrea, men også Dorfrocker.

Andrea Berg: "Ein Tag mit Dir im Paradies" -
http://www.youtube.com/watch?v=EB70sj6X1Vw

Den var ik`k så rin`g endda.

Skal i se mega-showet i aften+

Hilsen Åge

Fra : Michel Husted

Dato : 12-03-11 12:34

On 12 Mar., 17:20, Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-st r-
herpost.tele.dk> wrote:

> [...]
> den slags musik, til at de er dygtige nok til at kunne gennemskue
> hvad der kan gøre sig og hvad der ikke kan gøre sig. Almen musikviden

Det har de sikkert ikke. For en del år siden foreslog jeg ifm. de tre
"Tyske Schlagerhits"-cd'er, der solgte godt, at CMC/BMG (som det var
dengang) skulle prøve med "Tyske Folkemusikhits" (altså
"volkstümliche" - dvs. gerne nykomponeret og med gode rytmer). Den
stakkels mand, der fik opgaven, og som jeg talte med flere gange,
anede intet om musikstilen, så jeg sendte ham et par cd'er med
forslag. Det endte med en topscorer med Heino, som jeg ikke er vild
med, men de opdagede pga. mine forslag, at de havde hans musik i
stalden (altså på deres pladeselskab), og at han har brrrrrrølet sig
igennem en masse sange, der også er kendte i Danmark.

Men jeg har sendt en mail til Sony/BMG vedrørende Andrea Bergs mulige
hitpotentiale. Den ryger sikkert i papirkurven, men så er det da
prøvet...

> Andrea Berg: "Ein Tag mit Dir im Paradies" -http://www.youtube.com/watch?v=EB70sj6X1Vw
>
> Den var ik`k  så rin`g endda.

Langt fra hendes bedste, men dem kunne jeg ikke finde på "tuben".

> Skal i se mega-showet i aften+

Naturligvis! Finalen i den svenske "Melodifestivalen" kører allerede i
baggrunden...

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-03-11 20:39

Naturligvis! Finalen i den svenske "Melodifestivalen" kører allerede i
baggrunden...

Hehe. Prøv at spørge om jeg ikke talte om "Musikantenstadl".

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-03-11 20:48

[...]

Ja, man kan godt se det på cd-ernes indhold at de slet ikke aner hvordan man
mixer en cd med tyske slagerhits eller tyske volksmusikhits.
Det er som regel en mærkværdig usammenhængende omgang miskmask, der det
sklet ikke passer sammen og noget er helt ude af trit.

At mixe en opsamlings-cd er som når en kok sammensætter en menu. Det hele
skal passe sammen. Sådan som pladeselskaberne, p.g.a. mangelende musikviden,
sammensætter en opsamlings-cd kan mange gange svare til at at kok tager
følgende engredienser og rører sammen i en gryde:
1 stk. rødbede
10 flødekarameller
1 agurk
1 liter piskefløde
1 rødløg
1 rejeost
1 kartoffel
1 kop cacao
1 franskbrød

og blander det hele sammen og pynter med jordbær

Det holder ikke.

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 13-03-11 14:49

> Langt fra hendes bedste, men dem kunne jeg ikke finde på "tuben".

Hvilke synes du er de bedste?

Et par af mine favoritter:

"Kilimanscharo": http://www.youtube.com/watch?v=tEQ_KtuUFew
"Bittersüße Zärtlichkeit": http://www.youtube.com/watch?v=UZlsYNGuNKU
"Vielleich Ein Traum Zu Viel: http://www.youtube.com/watch?v=u63EI_HHQgY

John

Fra : John

Dato : 13-03-11 15:01

> Et par af mine favoritter:

> [...]

Og så denne fra den nye CD: http://www.youtube.com/watch?v=y9tAyAxJ7dM. Det
er fandme noget der dur!

John

Fra : Michel Husted

Dato : 12-03-11 15:35

On 12 Mar., 20:38, Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-st r-
herpost.tele.dk> wrote:

> Hehe. Prøv at spørge om jeg ikke talte om "Musikantenstadl".

Fnis! Det vidste jeg da udmærket, at du gjorde.

Og jeg har skam optaget Musikantenstadl, så jeg har underholdning til
i morgen aften, for det er også guf for ørerne. Og øjnene ikke at
forglemme, for det er show, så det basker samtidigt. Mit tv-program
tæller skam også ARD, og jeg savner den upåtagede og altid glade Karl
Moik, der ofte gav de optrædende kvinder et kys på munden(!) og ikke
kinden. I 2000 lavede den rablende gale Stefan Raab en sjov "hyldest"
til ham: http://www.youtube.com/watch?v=-nBm67Y93Q8

Jeg er dog ikke helt enig i dette med opsamlinger. Hvis de er godt
sammensat, er de ikke værst, men det kræver, at dem, der sammesætter,
er blot lidt inde i musikgenren, for ellers bliver det som din
opskrift noget forfærdeligt "ruskomsnusk", som min hedengangne mor
ville have sagt. Og det lider mange opsamlinger under uanset genre. Af
uransagelige årsager sælger selv de forfærdelige af slagsen nogen
gange stort, selv om alt tyder på, at en studentermedhjælper er blevet
sat til at klemme 20 sange ned på de små 80 minutter, der er plads
til. Gys!

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-11 00:04

www.youtube.com/watch?v=-nBm67Y93Q8

Hæhæ. Stefan er en rigtig spasmager, ja han er.

[...]

Øhhhhhh... jamen det var jo også det jeg mente.
En opsamlings-cd skal være velkomponeret, hvis man kan sige det på dem
måde. Den skal være sammensat af et udvalg af forskellige sange som
samlet set giver en lyttevenlig cd, nøjagtig som en 3 retters anretning på
en bedre restaurant, evt. på Fur eller andre lignende steder.
Mange opsamlings-cd-er er tilsyneladende sammensat ved et at man har
jaget hånden ned i nogle helt tilfældige sange. Og så kan man jo ligeså godt
selv
spille om hvilke sange der skal med og selv sammensætte sin opsamlings-cd

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-11 00:16

meddelelsen news:4d7bfbe8$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> nøjagtig som en 3 retters anretning på en bedre restaurant, evt. på Fur
> eller andre lignende steder.

Ja altså, jeg mente jo ikke at en spiselig anretning kan være lyttevenblig.
I så tilfælde ville den være spisevenlig, naturligvis.
Altså hvis det ikke lige er sprængt and man skal have. Den ville være
være udmærket hvis man var til pop.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-11 00:13

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen

Og jeg har skam optaget Musikantenstadl,

Nå så det tror du at du har?

så jeg har underholdning til i morgen aften,

....og det er du sikker på - for det er jeg ikke.

for det er også guf for ørerne. Og øjnene ikke at
forglemme, for det er show, så det basker samtidigt.

Nemlig - og derfor bliver du nok skuffet i morgen

Mit tv-program tæller skam også ARD,

Du har et kvalitets-tv

og jeg savner den upåtagede og altid glade Karl Moik, der ofte gav de
optrædende kvinder et kys på munden(!) og ikke kinden.

Jojo, men han havde en øvre aldersgrænse

I 2000 lavede den rablende gale Stefan Raab en sjov "hyldest" til ham:
http://www.youtube.com/watch?v=-nBm67Y93Q8

Stefan, er det jeg kalder en værre spasmager, ja han er så.

Men bortset fra det, så tror jeg ikke du behøves at spille det show i
morgen, for din optagelse indeholder ekstra KUN nachrichten om
Japan-katastofen og intet MUSIKANTENSTADL.
Men ingen panik på nu. Man vil genudsende showet i optagelse, en af de
følgende lørdsaftenen.
Jeg har været ret vrissen hele aftenen over det, så jeg har sendt
Gaddaffi-musik ud i alle retninger og Bertel Bims-videoer.
Du ved jo, det der Næse Grand Gris er ikke rigtigt mig. Men den norske går
dog lige an:

Så er der godaw: http://www.youtube.com/watch?v=T7k9vOc_B9w

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-11 00:22

meddelelsen news:4d7bfe0b$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Så er der godaw: http://www.youtube.com/watch?v=T7k9vOc_B9w

Men ligefrem Norge har da intet at gøre med. mine tanker går ikke ligefrem
op i retning af fjeldene, når jeg ser denne negergruppe.
Jeg holder dog så absolut med den alligevel. der er intet fra noget
andet land der er bedre. Men jeg forestiller mig den nu godt nok mere som
CentralAfrikas bidrag,
til det europæiske Melodi grand Prix, end Norges bidrag. Det må jeg altså
godt nok sige. Undskyld!.

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 13-03-11 14:43

> Jeg er oprigtigt misundelig!!!

Det kan jeg godt forstå Hvis du aldrig har været til en koncert med
hende, så synes jeg du skal gøre det. Jeg var fan af hende inden koncert,
men er nu storfan! Svært at komme ned på jorden igen! Jeg har næsten ikke
hørt anden musik siden koncerten!

> [...]
> langt bedre, men BMG har åbenbart ikke lyst til at skovle penge ind
> på, hvad jeg tror ville blive en "storsellert" eller hvad det nu

Ja, det undrer også mig! Jeg tror også hun kunne sælge rigtig godt her i
landet! Hun har givetvis en del fans i Danmark, men hun kunne få mange
flere! Det er et generelt problem. Navne der er kæmpestore på den anden side
af grænsen er så godt som ukendte herhjemme! Men det kræver jo bare lidt
markedsføring. Hendes nyeste album "Schwerelos" udkom da i Danmark, men det
er jo langtfra nok. Hvis man de f.eks. reklamerede for den på TV 2, så
skulle der nok ske ting og sager! DK4 har da reklameret for hende, og sendt
koncert med hende, men eftersom kanalen ikke har ret mange seere, er der jo
ikke mange der får kendskab til det! Og dem der ser DK4, kender dem jo nok i
forvejen!

> [...]
> og det bliver ikke de sidste. Jeg kunne også forestille mig, at hun er
> en sød person, der har tid til en snak med publikummer. Hun ser sådan

Det hele går simpelthen op i en højere enhed! Jeg har indtil videre kun
hendes nyeste album "Schwerelos", som blev en hel del mere værd for mig, når
nu hun har skrevet en hilsen på den

Nu er Eugen Römer ikke inde i billedet mere, men er erstattet af Dieter
Bohlen, som mange måske kender fra "Modern Talking". Han har skrevet de
fleste af numrene på den nye CD, og det er bestemt ikke blevet dårligere af
den grund! Stilen er stadig den samme!

Hun både ser sød ud, og er det sandelig også! Der er ikke den mindste form
for krukkeri. Hun spurgte hvad jeg hed, og om jeg havde haft en god aften!
Det måtte jeg jo svare ja til Et meget venligt menneske!

> Andrea Berg: "Ein Tag mit Dir im Paradies" -
> http://www.youtube.com/watch?v=EB70sj6X1Vw

Ja, en dejlig sang! Hun har lavet et hav af gode numre! Vi tager lige denne:
"Ich Liebe Das Leben": http://www.youtube.com/watch?v=PtaxAwRaqEA.
Oprindelig Vicky Leandros, men synes den har fået den specielle Andrea-lyd!

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-11 15:56

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-11 15:57

> [...]

> denne: "Ich Liebe Das Leben": http://www.youtube.com/watch?v=PtaxAwRaqEA.
> Oprindelig Vicky Leandros, men synes den har fået den specielle

Der faldt jeg så gpodt nok i søvn. men alle andre numre som du bragte med
hende var mega-fantastiske.
Det er jo nok det der med, at jeg jeg gerne vil have "godaw" og "godaw"
og "godaw" og "huuu hej vilde mænmd" i musikken hele tiden.
Den her var for langsom

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 13-03-11 16:04

> [...]
> Det er jo nok det der med, at jeg jeg gerne vil have "godaw" og
> "godaw" og "godaw" og "huuu hej vilde mænmd" i musikken hele tiden.

Jeg kan også godt lide når der er gang i numrene, men derfor behøver det
ikke at være det hele tiden. Men jeg nu at der er gang i "Ich Liebe Das
Leben"!

Hvad så med denne: http://www.youtube.com/watch?v=xHEZm_dRF8Q. Også en
fantastisk sang!

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-11 16:09

> Hvad så med denne: http://www.youtube.com/watch?v=xHEZm_dRF8Q. Også en
> fantastisk sang!

Så kom vi vi lige ind på banen igen. Mums. efter 35 sekunder så fløjter
sangen bare derudad.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-11 16:19

meddelelsen news:4d7cddfe$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Så kom vi vi lige ind på banen igen. Mums. efter 35 sekunder så fløjter
> sangen bare derudad.

Der er egentlig forfærdeligt. Vi har ikke engang een eneste dansk sanger der
kører sine sange på den måde og som synger på dansk.
Birthe Kjær er jo mere ovre i volksmusik-stilen og de sange kører ikke
rigtigt på den måde. Jeg ved ikke hvilken dansk sanger man
kunne nævne, som synger på slager-maner, altså efter den tyske
Helene/Andrea-recept.
Der er da ikke een eneste. Uhyggeligt.

Svenskerne har een enkelt som kører i den stil, men hun synger på tysk. Det
er Josefin Rosenberg. http://www.josefinrosenberg.com/

Vi har intet der bare ligner lidt. Men vi har masser hvor der skriges og
hvines så det skærer i ørerne. Det er mærkeligt.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-11 16:06

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hun har lavet et hav af gode numre!

Ja og det er altså en fantastisk ting med det slager-halløj. Den måde det er
strikket sammen på. Det gælder både Andrea og Helene og Uta og hvad de nu
hedder allesammen.
Først starter sangene op lidt afslappet rolige, så når der er gået et
lille minut, så kommer omkvædet og tempoet forhøjes extremt og flothedet får
det til at risle ned af ryggen af velvære.
Andrea kører wældigt med den stil og hvad hed Helenes midt i paradiset. Huuu
hej.

Nu hun er bragt op på banen, skal vi så ikke lige høre et nummer med Fru
Bresan. Det bryder løs på nøjagtig 40. sekund
http://www.youtube.com/watch?v=YmYrHA6FqTY&feature=related

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 13-03-11 16:18

> Nu hun er bragt op på banen, skal vi så ikke lige høre et nummer med Fru
> Bresan. Det bryder løs på nøjagtig 40. sekund
> http://www.youtube.com/watch?v=YmYrHA6FqTY&feature=related

Top-klasse! Utrolig smuk sang, og hun synger rigtig godt. Hun er også en af
dem der står øverst på min liste!

Min absolutte favorit med hende: http://www.youtube.com/watch?v=nwfpxNxqvnM.
Den kører bare deruda' fra starten!

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-11 16:23

> Top-klasse! Utrolig smuk sang, og hun synger rigtig godt. Hun er også en
> [...]

Ja, efter 49 sekunder kommer accellerationen og den varer ved til 1 minut og
13 sekunder og kommer igen et par gang senere.
Er det ikke mystisk at Danmark ikke kan finde ud af at bruge en sådan
slager-recept? - det synes jeg.

Ved du om der er normænd der kører med den stil ? -eller danskere for den
sags skyld?

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 13-03-11 16:37

> [...]
> slager-recept? - det synes jeg.

> Ved du om der er normænd der kører med den stil ? -eller danskere for den

Vi har jo Dorthe Kollo, men hun rykkede jo også til Tyskland!

Det kunne være fedt hvis der kom noget schlager på dansk! Man kunne jo prøve
at oversætte nogle af de tyske mega-hits, og se hvad der ville ske!

Norsk musik kender jeg ikke rigtig noget til!

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-11 22:53

> Det kunne være fedt hvis der kom noget schlager på dansk! Man kunne jo
> prøve at oversætte nogle af de tyske mega-hits, og se hvad der ville ske!

Det har man gjort, bare ikke ret meget.
Nik P`s megahit "Eien Stern"
http://www.youtube.com/watch?v=mIYnCGtPmsA&feature=related
er blevet til "Det er dit navn" med "Kandis"
http://www.youtube.com/watch?v=GZWvufnb62k

Og den blev et stort hit herhjemme, for et par år siden.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-11 22:55

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Vi har jo Dorthe Kollo, men hun rykkede jo også til Tyskland!

Hun kører slet ikke med den form for slager hvor det bryder løs efter et
lille minut. Jeg tror det nærmeste vi kan komme det er Josefin Rosenberg.

Hilsen Åge