Hilsen til Furboen.
Fra : P.Petersen

Dato : 11-03-11 23:40

Hej Aage.
Lige en hilsen til dig.
http://www.youtube.com/watch?v=_P-lNY13XS4&feature=related

Hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-03-11 23:48

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen
news:4d7aa4c1$0$23754$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej Aage.
> Lige en hilsen til dig.
> http://www.youtube.com/watch?v=_P-lNY13XS4&feature=related

Gud fader!, Han virker som en nar. - Han forstår da at skænde John Mogensens
hit. Utroligt at Dorthe Kollo gider være med i det næsrings-pladder-show,
med den flok narhoveder.
jeg har svært ved at forestiolle mig tyske slagerstjerner medvirke i
noget lignende på tysk tv. Det har jeg heller aldrig set at de har gjort.
Dorthe ydmyger sig selv. Jeg gider slet ikke se
den tv-serie. Jeg vil hellere kigge på en mursten.

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 12-03-11 00:24

meddelelsen news:4d7aa691$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Dorthe ydmyger sig selv. Jeg gider slet ikke se
> den tv-serie. Jeg vil hellere kigge på en mursten.

Ja det er godt nok utroligt.
Men hun er jo åben og nysgerrig og falder rigtig godt ind i selskabet.
Og vi skal længere ind.
http://www.youtube.com/watch?v=SfpuTVLuOfY

Nyd det!

Hilsen Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-03-11 00:29

> Men hun er jo åben og nysgerrig og falder rigtig godt ind i selskabet.
> Og vi skal længere ind.
> http://www.youtube.com/watch?v=SfpuTVLuOfY

Hun latterliggør sig selv, ligesom Sussi og Leo. Det er tæer-krøllende at
høre på. Men o.k. DR kører jo den kendte boycot af slager, så hun må vel
prøve noget nyt.
Hun har så valgt at det nye skal være "at latterliggøre sig selv"

> Nyd det!

Komplet umuligt. Jeg bliver dårlig af at se det.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-03-11 00:32

meddelelsen news:4d7ab047$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hun latterliggør sig selv

.................og netop derfor falder hun fint ind i selskabet

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 12-03-11 00:38

> [...]
> Hun har så valgt at det nye skal være "at latterliggøre sig selv"

> Komplet umuligt. Jeg bliver dårlig af at se det.

Trist.
Sender dig lige et par Kodymagnyl og en flaske Gammel Dansk.
Og et God Bedringskort.
Hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-03-11 00:48

> Sender dig lige et par Kodymagnyl og en flaske Gammel Dansk.
> Og et God Bedringskort.

Tak!" - men Hvornår? - det haster

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 12-03-11 00:52

meddelelsen news:4d7ab498$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Tak!" - men Hvornår? - det haster
>
> Hilsen Åge

Du kan lige starte med den her.
http://www.youtube.com/watch?v=6V_gFkiHO4E&feature=related

Er lidt hurtigere end Post Danmark.

Hilsen
Pelle

Fra : P.Petersen

Dato : 12-03-11 01:12

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> [...]

Og nu skal du ha' helt ro på nerverne.
http://www.youtube.com/watch?v=V1nKNo9LHFo&feature=related

Sov godt.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-03-11 01:16

> http://www.youtube.com/watch?v=V1nKNo9LHFo&feature=related

Så var fame noget mærkeligt noget at sende! - fnys

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-11 08:17

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Og nu skal du ha' helt ro på nerverne.
> http://www.youtube.com/watch?v=V1nKNo9LHFo&feature=related

Det er faktisk ret fedt det du har linket til. Lækkert at høre gamle
kendinge ude af vanlig sammenhæng, tilført utrolig kunstnerisk kant fra
rigtig mange dygtige kunstnere. Og for pokker hvor har Szhirley en lækker
insiterende stemme, på linje med mange store jazzsangerinder.

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-11 18:47

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> wrote in

> Og nu skal du ha' helt ro på nerverne.
> http://www.youtube.com/watch?v=V1nKNo9LHFo&feature=related
>
> Sov godt.

For SA*** hvor er hun kedelig! Endnu kedeligere end Lene Siel, som jeg
ellers bruger til at nulstille mit kedelighedsmeter efter.

Hele konceptet, studiet, de selvfede "kunstnere" er jo i virkeligheden bare
et schlagershowsetup, som er de værste tyske satellitkanaler værdigt!

Ja sådan ka man osse ha det

allervenligst
Lars

Fra : P.Petersen

Dato : 12-03-11 19:05

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bare
> et schlagershowsetup, som er de værste tyske satellitkanaler værdigt!

Helt ok Lars.
:)))

Hilsen
Pelle

Fra : P.Petersen

Dato : 12-03-11 19:08

> "Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i meddelelsen

> Helt ok Lars.
> :)))
>
> Hilsen
> Pelle

Iøvrigt er jeg enig med dig i konceptet.
Men synes, at Szhirley leverer varen her.
Positiv overraskelse i porgrammet. Jokeren.

Hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-03-11 01:15

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan lige starte med den her.
> http://www.youtube.com/watch?v=6V_gFkiHO4E&feature=related
>
> Er lidt hurtigere end Post Danmark.

Ja, men nu blev værre.

Hilsen Åge

Fra : perhag

Dato : 13-03-11 16:59

On 11 Mar., 23:47, Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-st r-
herpost.tele.dk> wrote:

> Gud fader!, Han virker som en nar. - Han forst r da at sk nde John Mogensens
> hit. Utroligt at Dorthe Kollo gider v re med i det n srings-pladder-show,
> med den flok narhoveder.

Der er den fordel ved at Dorthe Kollo deltog i Toppen af Poppen at
mange af hendes dansktopslagere nu langt om længe er at finde på
youtube. F.eks.:

Dorthe Kollo - Den Dag Du Kom

http://www.youtube.com/watch?v=JXMX4BaIWyQ

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-03-11 09:17

"perhag" <per.hagemann@gmail.com> skrev i meddelelsen

[...]

Positivt! - Intet er så skidt at det ikke er godt for noget. Super sang.
Godt at få en flok trompeter på banen. Så kører det.
Trompeter eller saxofoner kan næsten ikke undværes i et godt hit.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 12-03-11 02:34

En hilsen mere.
En 'uægte' Furbo reklamerer for jeres ø:

http://www.youtube.com/watch?v=YCJCrbracLQ&feature=related

Vil du spørge ham, en dag du møder ham, hvad det er for musik han har
brugt til videoen?
Balletmusik måske, men hvad/hvorfra?

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-03-11 09:46

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=YCJCrbracLQ&feature=related
>
> Vil du spørge ham, en dag du møder ham, hvad det er for musik han har

Hehe. Der står Svend Erik og der sidder Holger og Dorthe

Du kan ringe til galleri
DEN NYE JETTESTUE / Akvarel Productions (Jette Herne / Alek Kylow)
Æ´Skowvej 11, Fur
http://www.akvarel.dk/jettestuen.html (Den Nye Jettestue)
http://www.akvarel.dk/kurser.html (Akvarel Produktions)

som han ejer samme med konen, Jette Herne (Hende ser vi på videoen på
nøjagtig 44. sekund. Hun sidder og klapper af noget musik, foran et krus øl,
ved bordet. En mand sætter en ølflaske ved hende på 46. sekund.

.............og der spiller Fur Genbrugsorkester og så vidt jeg kan se er det
journalisten fra FurNyt der står der og Allan får en bette tår til halsen.
Hehe.

Hislen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 12-03-11 09:50

On 12-03-2011 09:45, Åge Halldorsson wrote:

> Hehe. Der står Svend Erik og der sidder Holger og Dorthe

Tak Åge.
Hvorfor er du ikke med?
Ment positivt, så er du nok øens største turistattraktion.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-03-11 09:59

> Ment positivt, så er du nok øens største turistattraktion.

Helt klart, men det er jo altså kun hos en mikroskopisk del af befolkningen.
Den mere alternativistiske næseringskultur.
Det er ikke lige den der tager til øen. Det er mere den brede almindelige
befolkning, fra Danmark, Tyskland, Norge og Holland.

Hilsen Åge