Petroleum (Holbækegnen)
Fra : jan@froerup.dk

Dato : 12-03-11 08:43

G'formiddag i hytterne

Til at afrense en bil, skal jeg bruge noget PeterOlsen aka Petroleum -
nogen på Holbækkanten der kender et sted slige sager kan købes i
litermål ??
--
Jan_stevns

Life sucks !! - pass the beernut's

Fra : Uffe Ravn

Dato : 12-03-11 09:17

<jan@froerup.dk> skrev

> Til at afrense en bil, skal jeg bruge noget PeterOlsen aka Petroleum -
> nogen på Holbækkanten der kender et sted slige sager kan købes i
> litermål ??

Jeg plejer at købe en 20 liters dunk, på en tank hvor de også sælger
flaskegas.

Ellers plejer farvehandlere at have såkaldt lugtfrit petrolium i mindre
flasker.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : jan@froerup.dk

Dato : 12-03-11 09:21

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Jeg plejer at købe en 20 liters dunk, på en tank hvor de også sælger
>flaskegas.

'
Dunken har jeg, men den trænger opfyldning

(farvehandlerne er vildt dyre med stadset :)

............og der er edderlangt til Rønnede herfra :)

Fra : Ivan Madsen

Dato : 12-03-11 09:50

On Sat, 12 Mar 2011 09:21:16 +0100, jan@froerup.dk wrote:

>'
>Dunken har jeg, men den trænger opfyldning
>
>(farvehandlerne er vildt dyre med stadset :)
>
>...........og der er edderlangt til Rønnede herfra :)

Harald Nyborg sælger noget petroleumsstads i 5 l - dunke.

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7272&Grp=&n=10

om du kan bruge det til noget ved jeg ikke ,-)
Men det bedste bud en hurtig lørdag morgen før vi kører ud og ser til
Islandske fårehunde.

Fra : SvenP

Dato : 13-03-11 09:25

Brug evt. lampeolie eller tændvædske.

Mvh. Sven

Fra : sluppermand

Dato : 14-03-11 19:40

On 12 Mar., 08:42, j...@froerup.dk wrote:
> G'formiddag i hytterne
>
> Til at afrense en bil, skal jeg bruge noget PeterOlsen aka Petroleum -
> nogen på Holbækkanten der kender et sted slige sager kan købes i
> litermål ??

Hornsherredvej, Kirke Såby. Så vidt jeg husker en DK-tank. Dér kan du
tanke petroleum fra stander. Det er vel omkring 20 km. fra Holbæk; om
det så er Holbækkanten i din optik, tja.

Skulle du komme forbi København ved en fejltagelse, er der tanken på
Stubmøllevej. . . .

/Kent.