MS Windows
briani 27239
Optage Flash og andet
Fra : Steen F.

Dato : 12-03-11 04:49

Af og til når jeg kommer ind på et website så kører der noget video som
jeg gerne vil optage.
Kender I et velfungerende program som kan optage video fra websites?
Især Flash men også andre formater.
Jeg har prøvet med WM Recorder 14, men det virker simpelthen ikke ordenligt.

Win 7 og IE8.

Mvh
Steen

Fra : Martin Ploug

Dato : 12-03-11 11:43

Steen F. wrote:
> [...]
> Især Flash men også andre formater.
> Jeg har prøvet med WM Recorder 14, men det virker simpelthen ikke

Jeg ved ikke, om youtube downloader ville kunne klare det?
http://youtubedownload.altervista.org/

Fra : ehn

Dato : 12-03-11 13:54

On Sat, 12 Mar 2011 04:49:14 +0100, "Steen F." <steen@steenmartin.dk>
wrote:
>Jeg har prøvet med WM Recorder 14, men det virker simpelthen ikke ordenligt.

WM recorder 14 har altid fungeret til min fulde tilfredshed.
Forudsætter selvfølgelig en korrekt version der er rigtig installeret.

ehn

Fra : Steen F.

Dato : 12-03-11 22:05

Den 12-03-2011 13:53, ehn skrev:
> WM recorder 14 har altid fungeret til min fulde tilfredshed.
> Forudsætter selvfølgelig en korrekt version der er rigtig installeret.

Jeg har fundet et andet af deres programmer der hedder VM Capture som
fungerer noget bedre hos mig end WM Recorder.

Fra : Rado

Dato : 12-03-11 14:01

wrote:

>Kender I et velfungerende program som kan optage video fra websites?
>Især Flash men også andre formater.
>Jeg har prøvet med WM Recorder 14, men det virker simpelthen ikke ordenligt.

Har selv droppet WM Recorder til fordel for den her:

http://applian.com/download-videos/

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer