Det glade vanvid
Fra : René Løweneck

Dato : 11-03-11 12:40

Hej !

Sådan brænder man en motor sammen:
http://www.youtube.com/watch?v=X0IcIxhd8ks&feature=related

Sindsygt spild, svineri mmm. Men check selv kommentarene, som jeg for en
stor dels vedkommende, kan erklære mig enig i ((((((((

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Per

Dato : 11-03-11 17:19

René Løweneck wrote:
> [...]
>
> Sindsygt spild, svineri mmm. Men check selv kommentarene, som jeg for
> en stor dels vedkommende, kan erklære mig enig i ((((((((

Ja det er vanvid - jeg er helt enig.

Men hvad er formålet ?

Får han penge fra Staten fordi motoren er brændt af ?

/ Per

Fra : Martin Bak

Dato : 11-03-11 17:54

> Ja det er vanvid - jeg er helt enig.
>
> Men hvad er formålet ?
>
> Får han penge fra Staten fordi motoren er brændt af ?

Som jeg forstår det, så er det en skrotpræmieordning der har til formål at
få gamle forurenende biler væk fra vejene. Og derfor skal motoren gøres
ubrugelig så det sikres at den ikke forurener videre.

http://en.wikipedia.org/wiki/Car_Allowance_Rebate_System

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : ABJ

Dato : 11-03-11 18:51

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Sindsygt spild, svineri mmm. Men check selv kommentarene, som jeg for en
> stor dels vedkommende, kan erklære mig enig i ((((((((

Vanviddet startede vel da bilerne blev bygget.