Hansi Hinterseer pris ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-03-11 22:29

Nogen der ved hvad det koster at engagere Hansi Hinterseer til en koncert.
Det tale jo lidt om at få ham til Fur. Men jeg har en stærk formodning om at
det forbliver på tale-stadiet,
når man finder ud af hvad han koster at få dette store navn til at give
koncert.

Nogen der kender prisen?. Det står måske på nogen tysk
bokingfirma-hjemmeside.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-11 22:33

meddelelse news:4d77f13c$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nogen der kender prisen?. Det står måske på nogen tysk
> bokingfirma-hjemmeside.

Jamen så gå dog i gang med at lede. Der er vist ikke andre end dig her i
gruppen der er interesseret i at kende svaret.

Fra : Holst

Dato : 10-03-11 16:42

On 09-03-2011 22:32, Alex Linaa wrote:

> Jamen så gå dog i gang med at lede. Der er vist ikke andre end dig her i
> gruppen der er interesseret i at kende svaret.

Sådan er det jo med de fleste spørgsmål her i gruppen!

Men faktisk tror jeg, at der er mange, som vil finde det interessant at
vide, hvad en fyr som Hansi Hinterseer egentlig kan tage for sine
koncerter. Selvom vi jo er mange, som krummer tæer, hvis vi hører ham,
så er der jo stadig rigtig mange, som er villige til at betale for at
høre ham live.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-03-11 17:14

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> koncerter. Selvom vi jo er mange, som krummer tæer, hvis vi hører ham, så
> er der jo stadig rigtig mange, som er villige til at betale for at høre

Nemlig, og der er faktisk også en del der godt vil betale for at høre
popmusik, på festivaler, f.eks. Selv om det kan lyde meget strøjende.
Det var derfor også interessant at vide hvad de tog for at give koncert.
Er der ikke en der kan nogle priser på forskellige sangere. Mener der
kommer en bog med alle tallene hvert år

Hilsen Åge

Fra : Peter J

Dato : 10-03-11 00:30

Den 09-03-2011 22:29, Åge Halldorsson skrev:
> Nogen der ved hvad det koster at engagere Hansi Hinterseer til en
> koncert.

Jeg vil umiddelbart sige at ca. 50.000 kr. ville være hvad jeg minimum
skulle have for at overvære en hel koncert med ham.

Peter J

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-03-11 01:50

> [...]
> koncert.
>
> Nogen der kender prisen?. Det står måske på nogen tysk

Aner det ikke, men billig er han nok ikke.
Måske kan du hente lidt info her :

Künstleragentur König GmbH

Esslinggasse 7/3

A-1010 Wien

Fax: +43/1/89729-6930

e-mail: office@agenturkoenig.com Diese E-Mail-Adresse ist gegen Spambots
geschützt! Sie müssen JavaScript aktivieren, damit Sie sie sehen können.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-03-11 02:10

meddelelse news:4d77f13c$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nogen der kender prisen?.

7,85?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-03-11 16:28

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4d77f13c$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> 7,85?

7.850 kr?
Jeg vil gætte på 10 gange så meget, 78.500 kr.

Hilsen Åge

Fra : Jensen

Dato : 10-03-11 15:19

On 10 Mar., 16:28, Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-st r-
herpost.tele.dk> wrote:

> 7.850 kr?
>     Jeg vil g tte p 10 gange s meget, 78.500 kr.
>
> Hilsen ge

Så skal du vist på overarbejde i Havnegrillens glory-hole, hvis du
skal skrabe det beløb sammen - altså de 7 kroner og 85 øre.

Fra : Henning Jensen

Dato : 11-03-11 09:20

On 09-03-2011 22:29, Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> formodning om at det forbliver på tale-stadiet,
> når man finder ud af hvad han koster at få dette store navn til at give

Aviserne har skrevet, at "Take That" spiller gratis i Parken, som en del
at deres reklamefremstød.
(Du vil sikkert sprørge, "Hvem er det?". Svaret er: prøv at Google).

Det kan jo være at Hinterseer rækker "Hände zum Himmel" og gør det
samme, hvis han hører at Furland, schlagerens Mekka, er interesseret!

Det vil give både Øen i Limfuren samt Hinterseer reklame, hvis han
padler en tur over til jer, med synthesizeren under armen, og giver en
"koncert" hos grillmutter.

Henning.