Spørgsmål: Hvilke grupper kommer hertil?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-03-11 20:15

Da tysk slager jo som bekendt har sat en sand invasion af landet igang, vil
jeg gerne spørge:

HVILKE GRUPPER skråstreg SANGERE FRA TYSKLAND OG HOLLAND KOMMER TIL
DANMARK

Jeg har kun styr på følgende, som kommer til Danmark, i nærmeste fremtid.
der
James Last (MCH Multiarena Herning): Fredag 18/03-2011 kl. 19.30:

Das Feuerwerk der Volksmusik (Sønderjyllandshallen Åbenrå): Fredag
18/03-2011 kl. 19.30:

Das Feuerwerk der Volksmusik (Skjern Kulturcenter Skjern): Lørdag 19/03-2011
kl. 20.00:

Hansi Hinterseer (Horsens Forum): Fredag 25/03-2011 kl. 20.00: Pris 425-525
kr.

Hansi Hinterseer (Ballerup Superarena): Lørdag 26/03-2011 kl. 20.00: Pris
425-525 kr.

Hansi Hinterseer (Ålborg Gigantium): Søndag 27/03-2011 kl. 20.00: Pris
300-525 kr. (Kl. 17.30-20.00 Dinner - Pris 178 kr.)

Hansi Hinterseer (Odense Congres Stadium Arena): Mandag 28/03-2011 kl.
20.00: Pris 350-525 kr. (Kl. 18.00-20.00 Dinner Pris 225 kr.)

Helene Fischer (MCH Multiarene Herning): Lørdag 14/05-2011 kl. 19.30: Pris
485/425/385 kr. (Kl. 18.00-19.30 Dinner - Pris 225 kr.)

Nogen der har oplysninger om flere der kan kobles på? - Vi har jo
efterhånden ret mange slagerexperter her i gruppen.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-03-11 21:24

On 09-03-2011 20:15, Åge Halldorsson wrote:

> Nogen der har oplysninger om flere der kan kobles på? - Vi har jo
> efterhånden ret mange slagerexperter her i gruppen.

Tak Åge for din fine liste.
Vi experter og musikelskere må nødvendigvis have orden i disse
arrangementer.
Det er vigtigt at vide hvor og hvornår man skal tage ud, og hvornår man
for enhver pris skal blive hjemme, og se TV-shows.

Lad os glæde os over den ægte vare, en Bayrische ungmø med en god
schlager, det er ren godaw.
Du som har sans for detaljerne kan glæde dig over det morsomme indslag
fra 1.30 og lidt frem.
Synes du ikke det er et herligt nummer? De kan noget der i syden:

http://www.youtube.com/watch?v=EUv76QcT_5c

Henning.:)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-03-11 22:10

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Synes du ikke det er et herligt nummer?
> http://www.youtube.com/watch?v=EUv76QcT_5c

Arhggg.. Du Godeste! - Ih jo. På en skala fra 1 til 10 får de mindst et
nul-tal med en skråt-ned-finger.

> De kan noget der i syden:

Ja, alle steder ka de vel larme, hvis det er det de vil.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-03-11 22:21

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> On 09-03-2011 20:15, Åge Halldorsson wrote:

> Tak Åge for din fine liste.

Det skal du da ikke takke for. Jeg er glad for at kunne hjælpe dig

> Vi experter og musikelskere må nødvendigvis have orden i disse
> arrangementer.

Det er forståeligt

> Det er vigtigt at vide hvor og hvornår man skal tage ud, og hvornår man
> for enhver pris skal blive hjemme, og se TV-shows.

Ja

> Synes du ikke det er et herligt nummer?
> http://www.youtube.com/watch?v=EUv76QcT_5c

NEJ! - Og så hold lige op med det der. Jeg bliver dårlig. Men det var sjovt
efter 1,5 minut

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-03-11 22:22

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> On 09-03-2011 20:15, Åge Halldorsson wrote:

> Lad os glæde os over den ægte vare, en Bayrische ungmø med en god
> schlager, det er ren godaw.

Men hvornår var det hun kom til Danmark?

Bare for at være advaret.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-11 21:57

meddelelse news:4d77d1c9$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Da tysk slager jo som bekendt har sat en sand invasion af landet igang,
> vil jeg gerne spørge:
>
> HVILKE GRUPPER skråstreg SANGERE FRA TYSKLAND OG HOLLAND KOMMER TIL
> DANMARK

Who gives a shit hvor de kommer fra?
Her er en liste over alle koncerter i Danmark, så kan du jo selv udsøge dig
dem der interesserer dig. Nå nej, jeg glemte at du jo ikke går til
koncerter, men feder den foran TV'et som "distancepublikum".
Så hvorfor spurgte du egentlig, når det nu ikke interesserer dig alligevel?

http://gaffa.dk/live/#kalender

Fra : Hauge

Dato : 09-03-11 22:04

Den 09-03-2011 21:57, Alex Linaa skrev:
> Så hvorfor spurgte du egentlig, når det nu ikke interesserer dig alligevel?

Hvorfor svarer du, når det alligevel ikke interesserer dig?

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-03-11 22:12

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Hvorfor svarer du, når det alligevel ikke interesserer dig?
>
> /Hauge

Hvem har sagt det ikke gør det. Jeg eringdrer jeg tidligere har skrevet at
jeg max gider rejse 30 km. for at se en koncert. Hvis Hansi Hinterseer
f.eks. kommer til Fur, som turistfok har tanker om, så møder jeg da op. Også
hvis han kommer til Skive eller Nykøbing.

Kniber det med at læse?. - Hvad drikker du i aften?

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 10-03-11 05:09

Den 09-03-2011 22:12, Åge Halldorsson skrev:
> Kniber det med at læse?.

Det kniber da især for dig, at læse hvad jeg skrev.. Og så at forstå
hvad jeg svarede på.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-11 08:58

meddelelse news:4d77ed34$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvem har sagt det ikke gør det. Jeg eringdrer jeg tidligere har skrevet at
> jeg max gider rejse 30 km.

Hvilket i bund og grund er det samme.

> for at se en koncert. Hvis Hansi Hinterseer f.eks. kommer til Fur, som
> turistfok har tanker om, så møder jeg da op. Også hvis han kommer til
> Skive eller Nykøbing.

Hvorfor i alverden skulle man afholde en koncert med et topnavn midt i et
tyndtbefolket område?
Det eneste sted i omegnen der kommer topnavne én gang om året, er her:
http://skivefestival.dk/#/kunstnere

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-03-11 16:35

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Det eneste sted i omegnen der kommer topnavne én gang om året, er her:
> http://skivefestival.dk/#/kunstnere

NYKØBING
Vås, Hvis der tales om egentlige musikfestivaler, så har festivalen i
Nykøbing også topnavne. Og så er den meget bedre end Skive Festivalen .
Som vi kan se er der Wenche som absolutte topnavn. Også Ester Brohus er
der.
http://www.countryfest.dk/2011_velkommen.htm

VILDSUND
Og topnavne kommer der i den grad til Danmarks 3. største byfest, Vildsund
Marked. Vi skal sige godav til både Kandis og Kim og Hallo, hvert
orkester 3 aftener samtidigt. (I hvert sit telt, hehe)
S.O.S. kommer vist også + at der også altid plejer at komme 3 andre
kendte dansktopnavne

Hilsenm Åge

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-11 16:59

meddelelse news:4d78efaa$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Nykøbing også topnavne. Og så er den meget bedre end Skive Festivalen .
> Som vi kan se er der Wenche som absolutte topnavn. Også Ester Brohus er

Hmmm.. ingen af dem jeg kan se på plakaten er topnavne. Jeg kan ikke huske
hvornår nogen af dem har haft et hit, hvis de i det hele taget har haft det.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-03-11 17:26

> Hmmm.. ingen af dem jeg kan se på plakaten er topnavne.

Angående "Blå Fjord Festival" nævnte jeg ellers lige Wenche, som er ret
kendt. Her er lidt med hende: http://www.youtube.com/watch?v=hJcvRnh7v64
Ester Brohus tror jeg også de fleste kender. Hun har forøvrigt lige givet
koncert på Fur. http://www.youtube.com/watch?v=FzEh5_eOe2c&feature=related

Angående "Vildsund" er Kandis et kendt navn, for nok tæt på samtlige
danskere (Kendt hit: En lille ring af guld)
http://www.youtube.com/watch?v=d8gB75DfYw0
Kim og Hallo er også betydelig kendt i landet (Kendt hit Tre bornholmere i
en gummibåd): http://www.youtube.com/watch?v=zqM8meDg0V0

Du må edderbrøleme bo i en afsondret glasklokke.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-11 17:51

meddelelse news:4d78fbae$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Ester Brohus tror jeg også de fleste kender. Hun har forøvrigt lige givet

Det er stor forskel på at være kendt, og at være et topnavn.
Jeg kender godt begge kunstnere, men i og med de ikke har haft nogle
nævneværdige hits i årevis, kan de absolut ikke siges at være topnavne.

Hansi er derimod et topnavn. Han har haft adskillige hits på den danske
liste, som du selv gik ret meget amok over.

> Angående "Vildsund" er Kandis et kendt navn, for nok tæt på samtlige
> danskere (Kendt hit: En lille ring af guld)

Et gammelt hit, og ikke noget topnavn af den grund.
Men ok, jeg vil medgive dig at de har et solidt publikum i landets haller,
og er et topnavn i deres niche, men ikke generelt set.

> Du må edderbrøleme bo i en afsondret glasklokke.

Nej, jeg kan bare kende forskel på "kendt" og "topnavn" ;)

Fra : Hauge

Dato : 10-03-11 18:24

Den 10-03-2011 17:51, Alex Linaa skrev:
> Nej, jeg kan bare kende forskel på "kendt" og "topnavn" ;)

Selv Ceres har et topnavn, omend det er noget lort. Så det passer fint
med musikgenren.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-03-11 19:26

> Selv Ceres har et topnavn, omend det er noget lort. Så det passer fint med
> musikgenren.
>
> /Hauge

Jajajajahhhh.
I kan rende mig et vis sted med jeres pis og papir og Top og Ceres og hvad
ved jeg

Nej, giv mig en:
http://www.freecarshow.com/make_product_pages/SCHLAGER.htm

HA!

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-03-11 19:29

meddelelsen news:4d7917a3$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nej, giv mig en:
> http://www.freecarshow.com/make_product_pages/SCHLAGER.htm

og til weekenden et glas godt vin herfra:
http://tupalo.com/en/sooss/schlager-weingut

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-03-11 22:07

> Så hvorfor spurgte du egentlig, når det nu ikke interesserer dig
> alligevel?
>
> http://gaffa.dk/live/#kalender

Støn! - for at vide om nogen grupper kommer tæt nok på at jeg gider rejse
efter det.

Hilsen Åge